Beantwoord

Waar op is mijn maandbedrag gebaseerd?

• 5 september 2017
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedenavond, waarom moet ik in mijn nieuwe woning zoveel meer betalen dan in mijn oude woning. Ik betaal nu 141 euro. En ik ga opeens naar 191 euro? Terwijl de woning veel kleiner is, en we met een persoon minder wonen?

Vraag me af hoe dat kan, Ik probeerde het maandbedrag al naar beneden te zetten maar dat lukt maar een klein stukje.

Stanley
icon

Beste antwoord door yukia31 6 september 2017, 14:46

dat heeft te maken met het SJV [standaard jaarverbruik] (5 jarig gemiddelde) van de woning, heeft er voor jou een groep gewoon die de verwarming vol aan zet en de deur open en etc krijg is toch hele hoge hoeveelheden daarin, kleine betekent niet altijd zuiniger, dat heeft meer in gedrag en energielabel zijn oorsprong
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +4
dat heeft te maken met het SJV [standaard jaarverbruik] (5 jarig gemiddelde) van de woning, heeft er voor jou een groep gewoon die de verwarming vol aan zet en de deur open en etc krijg is toch hele hoge hoeveelheden daarin, kleine betekent niet altijd zuiniger, dat heeft meer in gedrag en energielabel zijn oorsprong
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @StanleyJilesen,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Yukia geeft het hier al goed aan. Door het bekende standaard jaarverbruik wordt het berekende termijnbedrag aangepast.
Ik pas het termijnbedrag graag voor je aan. Stuur je me een DM met het gewenste termijnbedrag?

Groetjes, Nina

Reageer