Beantwoord

Waar staan de jaarnota's in Mijn Energie?

• 2 november 2017
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Misschien kijk ik er helemaal overheen, maar ik kan nergens een jaarrekening vinden in het Financieel Overzicht. Neem sinds 2015 energie af bij Qurrent.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 3 november 2017, 16:37

Hallo Toine,

Bedankt voor je bericht.

In Mijn Energie kun je in het Financieel overzicht welke bedragen er zijn gefactureerd. De facturen van de jaarnota's staan ook in dit overzicht vermeld.

In Mijn Energie vind je onder Administratie het tabje 'Jaarnota bekijken'.

Ik zie dat er bij jou wel 2 jaarnota's inmiddels zijn opgesteld, maar dat deze voor jou niet inzichtelijk zijn.
Ik ga hiermee aan de slag. Mijn collega's van de technische dienst gaan dit voor je oplossen!

Zodra de jaarnota's inzichtelijk zijn ontvang je deze van me, maar sowieso zul je binnen 2 weken een update van me krijgen.

Alvast een prettig weekend gewenst!

Groet, Nina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Toine,

Bedankt voor je bericht.

In Mijn Energie kun je in het Financieel overzicht welke bedragen er zijn gefactureerd. De facturen van de jaarnota's staan ook in dit overzicht vermeld.

In Mijn Energie vind je onder Administratie het tabje 'Jaarnota bekijken'.

Ik zie dat er bij jou wel 2 jaarnota's inmiddels zijn opgesteld, maar dat deze voor jou niet inzichtelijk zijn.
Ik ga hiermee aan de slag. Mijn collega's van de technische dienst gaan dit voor je oplossen!

Zodra de jaarnota's inzichtelijk zijn ontvang je deze van me, maar sowieso zul je binnen 2 weken een update van me krijgen.

Alvast een prettig weekend gewenst!

Groet, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Toine,

Het is opgelost! De jaarnota's zijn inmiddels inzichtelijk voor je gemaakt.
De laatste jaarnota stuur ik ter bevestiging ook nog naar je toe per e-mail.
Een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina

Reageer