Beantwoord

Waar vind ik met mijn slimme energiecontract het jaaroverzicht van 2016?

• 4 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

In mijn financieel overzicht zie ik alleen maandfacturen, maar ik wil graag het jaaroverzicht downloaden!
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 4 augustus 2017, 13:45

Hallo Jaco,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Je maakt gebruik van het slimme energiecontract via Vereniging Eigen Huis.
Je ontvangt hiervoor maandelijks een nota en het precieze verbruik wordt hierin verrekend. Je betaalt dus geen voorschot, maar rekent direct af wat je hebt verbruikt.
In dit geval ontvang je dus geen jaarnota. Het verbruik over deze periode hoeft namelijk niet meer te worden verrekend met je betaalde voorschotten!

Hier kun je het antwoord op de vraag ook terugvinden.

Hopelijk is het zo duidelijk! Alvast een fijn weekend gewenst.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jaco,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Je maakt gebruik van het slimme energiecontract via Vereniging Eigen Huis.
Je ontvangt hiervoor maandelijks een nota en het precieze verbruik wordt hierin verrekend. Je betaalt dus geen voorschot, maar rekent direct af wat je hebt verbruikt.
In dit geval ontvang je dus geen jaarnota. Het verbruik over deze periode hoeft namelijk niet meer te worden verrekend met je betaalde voorschotten!

Hier kun je het antwoord op de vraag ook terugvinden.

Hopelijk is het zo duidelijk! Alvast een fijn weekend gewenst.

Groetjes, Nina
Hallo Nina,

Dat snap ik, maar heb gegevens nodig voor mijn belastingaangifte, waarbij een deel zakelijk is. Vandaar... Nu moet ik dus zelf alles optellen?
Het lukt me bovendien niet om de maandnota's over 2016 nog te openen (wel 2017). Kunnen jullie mij gewoon een overzicht van totale kosten 2016 met BTW gespecificeerd per e-mail sturen?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jaco,

Ik stuur de nota's van 2016 per e-mail naar je toe. Veel succes met de belastingaangifte!

Groetjes, Nina

Reageer