Beantwoord

Waar vind ik mijn contract in MijnEnergie?

• 1 juli 2017
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Bij mijn energie onder contract gegevens zou je intuitief contractgegevens verwachten. Ik zie alleen een maandbedrag. Waarom niet het contract? Wanneer hij in gaat en wanneer hij eindigt en wat de voorwaarden zijn. Het is de bedoeling dat ik in mijn mailbox ga graven naar een .pdf?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 3 juli 2017, 16:52

Hoi PimWarntjes,

Je hoort inderdaad in MijnEnergie je contractgegevens te zien. Deze kun je vinden bij 'Je profiel', tab 'Contractgegevens'. Daar staan de start- en eventueel einddatum van je contract en je contracttype. Ook kun je je contract downloaden via de link die je daar vindt.

Kun je kijken of je het terug kunt vinden? Of kun je ons anders een screenshot sturen van wat jij ziet bij 'Contractgegevens'?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi PimWarntjes,

Je hoort inderdaad in MijnEnergie je contractgegevens te zien. Deze kun je vinden bij 'Je profiel', tab 'Contractgegevens'. Daar staan de start- en eventueel einddatum van je contract en je contracttype. Ook kun je je contract downloaden via de link die je daar vindt.

Kun je kijken of je het terug kunt vinden? Of kun je ons anders een screenshot sturen van wat jij ziet bij 'Contractgegevens'?

Groeten,

Natalia

Reageer