Beantwoord

Waar vind ik mijn Eindnota in Mijn Energie?

• 4 november 2017
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik kreeg zojuist een mail van jullie dat de eindnota klaar staat in Mijn Energie, maar kan het daar niet vinden. Willen jullie de nota mij toe mailen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Hanno van Hoven
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 21 november 2017, 11:32

Hoi H.M.Mars,

Jouw eindnota is 16 november 2017 opgemaakt.
Als je naar www.qurrent.nl gaat en inlogt met jouw gebruikersnaam en wachtwoord, zie je in het dashboard rechts een balkje waar staat; Eindnota bekijken.

Indien je dit niet te zien krijgt, zien wij graag een screenshot tegemoet van jouw dashboard en sturen wij je de eindnota alsnog toe!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Hanno,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Staat hij niet in Mijn Energie onder het tabje 'nota'?
Natuurlijk mail ik de eindnota naar je toe. Hou je inbox in de gaten!

Groetjes, Nina
Hoe kan het dat ik een melding krijg dat mijn (jaar)nota klaar staat in "MIjn energie" en dat er in dat mooie medium niets anders staat dan een overzicht van het maandelijks verbruik. Verder helemaal geen financiële gegevens.
Ik ben overigens vanaf 7 november geen klant meer bij Qurrent, ezit wel te wachten op een eindafrekening ( inclusief de beloofde welkomstbonus van € 200 )
Reputatie 2
Badge +8
Hoi H.M.Mars,

Jouw eindnota is 16 november 2017 opgemaakt.
Als je naar www.qurrent.nl gaat en inlogt met jouw gebruikersnaam en wachtwoord, zie je in het dashboard rechts een balkje waar staat; Eindnota bekijken.

Indien je dit niet te zien krijgt, zien wij graag een screenshot tegemoet van jouw dashboard en sturen wij je de eindnota alsnog toe!

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi! Ik zie dat zich het een en ander gekruist heeft.
Je hebt de eindnota al ontvangen, ben ik blij mee!

Mocht je nog andere vragen hebben, lees ik dat graag!

Groeten van Giulia

Reageer