Vraag

Waar zijn de verbruikskosten in het energiegrafiekenoverzicht gebleven?

• 12 april 2018
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

waarom staat op het overzicht van je verbruik bij zowel gas als elektra geen bedragen meer. en waarom kan ik onder het kopje jaarnota, niets terug vinden, vindt het vreemd dat er op deze site constant veranderingen plaats vinden die niet verbeterd zijn, maar eerder verslechterd

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @FrankOstendorf,

Bedankt voor je bericht.

De bedragen die bij het gas- en elektriciteitsverbruik in Mijn Energie stonden aangegeven zijn weggehaald omdat het niet duidelijk was waar deze bedragen op gebaseerd waren.
Het is niet zo dat deze bedragen de uitkomst waren van een vermenigvuldiging van het verbruik met het specifieke tarief wat is opgenomen in het contract.
Omdat de weergave van deze bedragen hierdoor meer vragen hebben opgeroepen dan ze verduidelijking hebben gegeven, hebben we besloten deze uit Mijn Energie te verwijderen.

Met je jaarnota's is onze afdeling applicatiebeheer op dit moment nog bezig. Wanneer deze weer inzichtelijk zijn gemaakt ontvang je van ons bericht hierover.

Groeten,
Julian
zoals jullie hieronder vermelden, dat hoor ik nu al bijna 8 weken, ik vraag me nu toch ernstig af waarom dit zolang moet duren.

Met je jaarnota's is onze afdeling applicatiebeheer op dit moment nog bezig. Wanneer deze weer inzichtelijk zijn gemaakt ontvang je van ons bericht hierover.

tevens mijn energie contract loopt voor zover ik weet van maart tot maart daarop en alles gaat tegenwoordig digitaal met een slimme meter, dan begrijp ik dus niet waarom dit ook zo lang moet duren.

en ik zou het wel zeer prettig vinden als Qurrent het verbruik dusdanig in de gaten zou houden zodat de klanten cq de afnemers tijdens het jaar weten of zij wel genoeg betalen per maand en dat zij niet aan het eind van het jaar aks de eindafrekening komt voor verrassingen komen te staan.

wederom in afwachting
Mvg
Frank
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Frank,

Het is een technisch euvel waardoor ze niet te openen zijn rechtstreeks voor ons en daardoor ook niet zichtbaar zijn in Mijn Energie. Ik heb ze echter via een omweg kunnen openen en per e-mail naar je verstuurd.

Het uitlezen van de slimme meter gaat inderdaad automatisch. We hebben jouw meterstanden voor de jaarnota ook kunnen uitlezen. Echter moet de nota nog worden opgemaakt. Ik verwacht dat je hem binnen maximaal twee weken hebt.

Groet,
Tessa

Reageer