Beantwoord

Waarom blijft mijn gebruiksweergave in openingsscherm op de datum staan van mijn verlenging?

  • 30 januari 2019
  • 9 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +7
In het startscherm van mijn energie blijft het gebruik staan op 19 januari (zie print screen).
Dit zou komen omdat de instelling mbt de slimme meter niet juist is.
Dit heb ik gecontroleerd, maar deze staat gewoon op per kwartier uitlezen!

Zouden jullie dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn

PS In de App wordt al tijden de wind

sterkte bij de molen niet meer weergegeven!
icon

Beste antwoord door hetbruineleven 25 februari 2019, 17:40

Simon,

Het werkt weer bij mij!😀 Mijn Energie geeft de waarde tot 24 februari.
23 februari is ook de laartste dag waarvan de meterstanden zijn ingevuld.

Bedankt,
Jan de Bruijn
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Badge +3
Ik sluit me bij deze melding aan.
Bij mij staat 16 januari.

en nog steeds geen meterstanden.

Ben
Reputatie 3
Badge +7
Ik wil nog toevoegen dat de meterstanden en ook de verbruiksgrafieken gewoon worden bijgewerkt!

met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 3
Badge +7
Zou het kunnen komen omdat vanaf 19 januari mijn nieuwe verlengingscontract van 3 jaar is ingegaan?

met vriendelijke groeten,
Jan de Bruijn
Reputatie 1
Badge +3
Hoi Jan,

Daar lijkt het wel op. Bij mij is het nieuwe 3 jarig contract op 16 januari ingegaan.

De meterstanden kunnen ze bij mij nog steeds niet laten zien.

met vriendelijke groeten

Ben
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @hetbruineleven en @MoniqueFasel ,

Bij jullie lijkt hetzelfde probleem zich voor te doen. Ik denk inderdaad dat dit te maken heeft met de verlenging en dat dit niet goed doorgekomen is in de online omgeving. Ik heb de IT-afedeling hiervan op de hoogte gebracht.
Bedankt voor jullie melding en de screenshot. Zodra ik meer weet geef ik hierover een update!

Groet,
Simon
Reputatie 3
Badge +7
Beste Simon,

Waar de verbruiksgegevens op het startscherm eerst op 19 januari bleven stilstaan is dit nu verschoven naar 1 februari. Dat zou logisch zijn omdat jullie op dat moment een storing hadden met het beschikbaar krijgen van de meterstanden en uitlezing per kwartier van de netbeheerder.



Echter bij het beginscherm van mijn energie blijkt dit nog een probleem te zijn. Zie ook de bijgevoegde screenshot.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn

Dit is echter bij mij alweer opgelost. Zowel de meterstanden als ook de verbruiksgegevens zijn actueel.
Reputatie 3
Badge +7
Simon,

Het werkt weer bij mij!😀 Mijn Energie geeft de waarde tot 24 februari.
23 februari is ook de laartste dag waarvan de meterstanden zijn ingevuld.

Bedankt,
Jan de Bruijn
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @hetbruineleven ,

Fijn dat het probleem is opgelost! Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Groetjes,

Roufaida
Reputatie 3
Badge +7
Bedankt en jij succes in je nieuwe functie!

Reageer