Beantwoord

Waarom blijft mijn maandbedrag hetzelfde, terwijl ik bij vorige afrekening geld terug heb gekregen?

• 27 september 2017
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Hallo allen bij Qurrent

* Wie kan mij uitleggen waarom mijn Nieuwe maandtermijn nog steeds €250,- is en blijft terwijl ik het afgelopen jaar € 630,
te veel aan voorschotten heb betaald en mijn energieverbruik fors is gedaald ( stroom met 24% en gas met 20%.)

* Ik krijg geen windtegoeden meer.

*Ik krijg geen voordeel bij overgang stroom via zonnepark De Groene Weuste die inwoners die in de Gemeente Wierden / Enter wonen wel krijgen.

*Als ik kijk wat ik onder de zelfde condities bij een overgang naar een andere leverancier moet betalen schrik ik heel erg,
( aanbod van een termijnbedrag van € 193,68,- per maand )

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoord.

Met vriendelijke groeten,
Johan Averdijk

Wooncoach Gemeente Wierden / Enter
en Bestuurslid Zonnepark De Groene Weuste
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 29 september 2017, 14:40

Hoi J.E.M.Averdijk,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Wat fijn dat je ons hier hebt gevonden.
Ik help je graag verder met je vragen.

* Het termijnbedrag is gebaseerd op het historisch verbruik / standaardjaarverbruik dat de netbeheer heeft bijgehouden. Dit is een gemiddelde van de afgelopen 3-5 jaar. Dit verbruik kan natuurlijk afwijken van het verbruik dat je momenteel hebt. Je geeft al aan dat je energieverbruik fors is gedaald, dus ik pas het termijnbedrag graag voor ja aan! Van welk termijnbedrag wil je gebruik maken? Als ik kijk naar het verbruik van de laatste jaarnota kan ik een termijnbedrag van €215 voorstellen.
*Het klopt dat je geen Windtegoed hebt. Windtegoed wordt aangeboden bij het verlengaanbod. Jij maakt nu gebruik van een variabel contract. Wil je toch je tarieven vastzetten voor een jaar? Dan kunnen we je een gratis Windtegoed aanbieden.
*Hier heb je meer informatie over zonnepark De Groene Weuste. Ik begrijp je vraag hierover niet goed. Welke voordelen zou jij mislopen?
*Op basis van welk verbruik is deze offerte opgesteld? Van welke tarieven en van welke vaste leveringskosten wordt er gebruik gemaakt? De vaste leveringskosten bij Qurrent zijn momenteel €6,96 per aansluiting, maar daar tegenover krijg je de energie tegen inkoopprijs.

Ik hoor graag hoe ik je verder kan helpen!

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi J.E.M.Averdijk,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Wat fijn dat je ons hier hebt gevonden.
Ik help je graag verder met je vragen.

* Het termijnbedrag is gebaseerd op het historisch verbruik / standaardjaarverbruik dat de netbeheer heeft bijgehouden. Dit is een gemiddelde van de afgelopen 3-5 jaar. Dit verbruik kan natuurlijk afwijken van het verbruik dat je momenteel hebt. Je geeft al aan dat je energieverbruik fors is gedaald, dus ik pas het termijnbedrag graag voor ja aan! Van welk termijnbedrag wil je gebruik maken? Als ik kijk naar het verbruik van de laatste jaarnota kan ik een termijnbedrag van €215 voorstellen.
*Het klopt dat je geen Windtegoed hebt. Windtegoed wordt aangeboden bij het verlengaanbod. Jij maakt nu gebruik van een variabel contract. Wil je toch je tarieven vastzetten voor een jaar? Dan kunnen we je een gratis Windtegoed aanbieden.
*Hier heb je meer informatie over zonnepark De Groene Weuste. Ik begrijp je vraag hierover niet goed. Welke voordelen zou jij mislopen?
*Op basis van welk verbruik is deze offerte opgesteld? Van welke tarieven en van welke vaste leveringskosten wordt er gebruik gemaakt? De vaste leveringskosten bij Qurrent zijn momenteel €6,96 per aansluiting, maar daar tegenover krijg je de energie tegen inkoopprijs.

Ik hoor graag hoe ik je verder kan helpen!

Groet, Nina

Reageer