Beantwoord

Waarom gaat mijn jaarnota niet over 365 dagen?

• 30 januari 2018
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik ga per 1-2-2018 overstappen naar NLE, nadat ik 1 jaar bij Qurrent zat. Nu krijg ik van Qurrent de jaarlijkse energienota over de periode 1-2-2017 t/m 23-1-2018. Waarom gaat de nota niet over 365 dagen? En krijg ik voor die ene week een aparte nota? Dat is toch bijzonder vreemd?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 2 februari 2018, 10:27

Hallo ERitterbecks-Frankfort,

Dankjewel voor je bericht.

Je hebt ons op 23 januari 2018 de meterstanden doorgegeven voor de jaarnota. Om deze reden worden deze datum en deze meterstanden gehanteerd op de nota. Een jaarnota hoeft ook niet verplicht over een volledig jaar te gaan. Bij de overstap geef je de beginstanden door aan de nieuwe leverancier. Deze hanteren wij als eindstanden op jouw eindnota. Deze ontvang je binnen maximaal zes weken na de overstap.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo ERitterbecks-Frankfort,

Dankjewel voor je bericht.

Je hebt ons op 23 januari 2018 de meterstanden doorgegeven voor de jaarnota. Om deze reden worden deze datum en deze meterstanden gehanteerd op de nota. Een jaarnota hoeft ook niet verplicht over een volledig jaar te gaan. Bij de overstap geef je de beginstanden door aan de nieuwe leverancier. Deze hanteren wij als eindstanden op jouw eindnota. Deze ontvang je binnen maximaal zes weken na de overstap.

Groet,
Tessa

Reageer