Beantwoord

Waarom geeft mijn Energie een te hoog termijnbedrag aan ten opzichte van mijn verbruik?

• 24 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn meterstanden ingevuld.was benieuwd hoe ik ervoor sta. Nu keek ik bij termijnbedrag aanpassen en deze geeft aan dat ik veel meer energie heb verbruikt. Ik zou geschat worden op ruim 300 euro per maand 😱
Neem aan dat dit niet klopt. Ik verbruik al meer dere jaren minder dan een gemiddeld gezin. Uiteraard maak ik me nu wel zorgen. En wil ik weten waar ik aan toe ben.
Elke maand betaal ik al meer dan het geschatte bedrag en elk jaar krijg ik geld terug. Omdat ik dus minder verbruik.

Ik verneem graag hoe het zit.

129561
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 25 oktober 2017, 14:25

Hoi MarianneStathi,

Welkom op de community!

Dat is even schrikken, ik heb het even nagekeken en je verbruik valt binnen het verwachte verbruik. Je hoeft je dus daarover geen zorgen te maken. Zou je mij een printscreen kunnen sturen van het termijnbedrag scherm?

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi MarianneStathi,

Welkom op de community!

Dat is even schrikken, ik heb het even nagekeken en je verbruik valt binnen het verwachte verbruik. Je hoeft je dus daarover geen zorgen te maken. Zou je mij een printscreen kunnen sturen van het termijnbedrag scherm?

Groet,

Jeroen

Reageer