Beantwoord

Waarom geeft mijn Qbox geen data af?

• 5 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds 12 juni krijg ik alleen nog fictieve of gemiddelde verbruikescijfers te zien. Wanneer wordt dir probleem opgelost?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 13 september 2018, 09:46

Hoi P.Waalewijn,

Vervelend dat het met de Qbox niet is gelukt inderdaad.
Ik zie dat je nu vanaf september per dag je verbruik weer kunt inzien in de 'maandweergave'. Klopt dit?
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de wijzigingen die we in Mijn Energie hebben doorgevoerd vandaag, daar kun je hier meer over lezen.
Mocht het nog niet helemaal werken, laat het ons dan weten!

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +5
Beste P.Waalewijn,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat mijn collega al een harde reset heeft uitgevoerd en u heeft aangeraden om ook een reset uit te voeren bij uw internet modem.
Heeft u inmiddels al een reset uitgevoerd voor het internetmodem? In de tussentijd zal ik vragen of de technische afdeling ook naar dit probleem kan kijken. Zij vinden het altijd fijn om foto's te krijgen
van hoe de Qbox is aangesloten in de meterkast, zodat zij het één en ander kunnen uitsluiten. De foto's kunt u doorsturen via de community of naar vraag@qurrent.nl

Alvast bedankt en een fijne dag verder.

Groet,
Serena
Reputatie 4
Badge +8
Hoi P.Waalewijn,

Klopt het dat jouw Qbox niet meer in gebruik is? Dit is namelijk wat wij doorkrijgen van de technische afdeling.

Groet,
Tomer
Ja dat klopt. Wat jullie technische afdeling meldde dat de qbox niet weerkte, maar dat jullie geen vervangende apparaten meer leveren. In overleg Qbox terug gestuurd en (na aandringen borg terug ontvangen.

Maar het blijft dat in mijn Energie sinds 12 juni geen werkelijke dagelijkse data te zien zijn.
hierover al diverse keren gereclameerd.

DE situatie duurt nu al 3 MAANDEN. Wanneer gan jullie e.e.a in orde maken.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi P.Waalewijn,

Vervelend dat het met de Qbox niet is gelukt inderdaad.
Ik zie dat je nu vanaf september per dag je verbruik weer kunt inzien in de 'maandweergave'. Klopt dit?
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de wijzigingen die we in Mijn Energie hebben doorgevoerd vandaag, daar kun je hier meer over lezen.
Mocht het nog niet helemaal werken, laat het ons dan weten!

Groet, Joost

Reageer