Beantwoord

Waarom heb ik een negatieve opbrengst van het Windtegoed?

• 31 januari 2017
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Op zondag 22 januari geeft mijn verbruiiksoverzicht een negatieve productie van windenergie aan. Hoe kan dit, de molen kan toch niet terug draaien
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 9 februari 2017, 13:17

Beste heren,

Excuses voor deze late reactie. Zoals jullie al gemerkt hebben, hebben we op dit moment te maken met foutieve data in de opwek van het Windtegoed. Het probleem is te bekend, had te maken met de flinke stroomstoring in Amsterdam, en de oplossing is bedacht en wordt volgende week uitgevoerd. We houden jullie via het volgende forum op de hoogte community.qurrent.nl/opwekken-4/waarom-zie-negatieve-opbrengst-mijn-windtegoeden-544

Alvast bedankt voor jullie geduld.

Groeten van Annick
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
Dat heb ik bij mijn gegevens ook al gezien. Het heeft misschien met de migratie van afgelopen weekend te maken. Hopelijk gaan ze dit snel oplossen. Mijn stroomverbruik tussen 4 december 2016 en 29 januari is volgens de website slechts 10kWh :-)

Reputatie 4
Badge +12
Zie ook:

https://community.qurrent.nl/opwekken-4/wie-heeft-de-wieken-de-windmolen-gezeten-521/index1.html#post2879

Komt vast goed, Frans
Badge
Op zondag 22 januari geeft mijn verbruiiksoverzicht een negatieve productie van windenergie aan. Hoe kan dit, de molen kan toch niet terug draaien

Klopt inderdaad, maar de 4 dagen erna heb je dat dubbel en dwars teruggekregen, met veel te hoge waardes.
IK ga ervan uit dat dit nog wel gecorrigeerd gaat worden.
Badge +5
Beste heren,

Excuses voor deze late reactie. Zoals jullie al gemerkt hebben, hebben we op dit moment te maken met foutieve data in de opwek van het Windtegoed. Het probleem is te bekend, had te maken met de flinke stroomstoring in Amsterdam, en de oplossing is bedacht en wordt volgende week uitgevoerd. We houden jullie via het volgende forum op de hoogte community.qurrent.nl/opwekken-4/waarom-zie-negatieve-opbrengst-mijn-windtegoeden-544

Alvast bedankt voor jullie geduld.

Groeten van Annick

Reageer