Beantwoord

Waarom heb ik geen inzicht in mijn verbruik?

• 1 september 2017
  • 31 reacties
  • 7262 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je bericht, @JanBraaksma!

Ik heb je screenshot toegestuurd naar mijn collega. We werken voor je door! Zodra er een terugkoppeling is, dan hoor je van me.

PS. Krijg je met deze @mention wel een (extra) melding in je inbox?
Ja nu de reactie wel binnen gekregen via mail! Bedankt.
Reputatie 3
Badge +8
Fijn, Jan!
Hopelijk komen deze meldingen inmiddels ook door, maar wanneer we een update hebben krijg je deze natuurlijk met een @-mention ;-)
Groetjes, Nina
Hallo,

Is er ondertussen iets te melden - al zeker meer dan 3 weken geleden een reactie dat er aan gewerkt zal worden maar nog steeds lopen de geregistreerde getallen 4 dagen achter.
Ik overweeg een Q-box aan te schaffen om live het verbruik te kunnen zien ( kon eerst niet i.v.m. mijn ISKRA AM550 slimme meter ) maar twijfel sterk hierover omdat het huidige probleem niet opgelost kan worden / duurt al enkele maanden nadat ik het gemeld heb - en sinds dat ik bij Qurrent zit zijn de getallen niet goed -- sinds Mei 2017!

Graag zie ik een reactie - advies of wel/niet een Q-box op mijn slimme meter goed gaat werken!!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jan,

Dat de data 4 dagen achter loopt heeft te maken met het feit dat wij moeten wachten tot wij de uitgelezen standen doorkrijgen van de netbeheerder. Daarnaast heeft het te maken met de traagheid van onze systemen. Om deze reden zijn wij ook druk bezig met het verbeteren/vernieuwen van onze Mijn Energie omgeving.

Een Qbox bestellen is zeker een goede optie in deze situatie. Dit kan tegenwoordig ook met jouw type slimme meter en geeft je daarom up to date inzage in jouw verbruik. Omdat je klant belt is de Qbox gratis en betaal je alleen een borg van of € 49,00 of € 89,00, afhankelijk van of je een internetmodem in de meterkast hebt.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JanBraaksma,

De slimme meter data is opnieuw ingeladen en zichtbaar gemaakt. Alles zou nu in orde moeten zijn.
Kan je laten weten of dit ook zo is? 🙂

Groet,
Tessa

Reageer