Beantwoord

Waarom heb ik verschillende termijnbedragen gehad?

• 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Hallo,

Ik bekeek mijn financiële overzicht van afgelopen jaar en zie dat mijn maandbedrag op 94 Euro stond.
Alleen de eerste twee maanden is er 187 Euro per maand afgeschreven.
Door die twee maanden zijn de kosten van afgelopen jaar hoger dan verwacht.
Kunt u mij uitleggen waarom het bedrag in de eerste twee maanden (27-12-2016 en 26-01-2017) zoveel hoger is?

Ik kijk uit naar uw reactie!

Vriendelijke groeten,

Jeroen advocaat
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 11:20

Hallo @JeroenAdvocaat,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Toen je het energiecontract met Qurrent inging, werd een termijnbedrag van €187 ingeschat. Op 5 februari 2017 heb je een e-mail ontvangen dat het termijnbedrag werd aangepast naar €94 per maand, omdat de netbeheerder door had gegeven dat je energieverbruik was veranderd.
Sindsdien is dus een termijnbedrag van €94 afgeschreven.

Wil je het termijnbedrag toch nog aanpassen? Dan is dit natuurlijk mogelijk. Dit kun je zelf aangeven via Mijn Energie, of je kan hier aangeven van welk termijnbedrag je gebruik wil maken.
Ik hoor het graag als ik wat voor je kan betekenen.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo @JeroenAdvocaat,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Toen je het energiecontract met Qurrent inging, werd een termijnbedrag van €187 ingeschat. Op 5 februari 2017 heb je een e-mail ontvangen dat het termijnbedrag werd aangepast naar €94 per maand, omdat de netbeheerder door had gegeven dat je energieverbruik was veranderd.
Sindsdien is dus een termijnbedrag van €94 afgeschreven.

Wil je het termijnbedrag toch nog aanpassen? Dan is dit natuurlijk mogelijk. Dit kun je zelf aangeven via Mijn Energie, of je kan hier aangeven van welk termijnbedrag je gebruik wil maken.
Ik hoor het graag als ik wat voor je kan betekenen.

Groet, Nina

Reageer