Beantwoord

Waarom is een aanpassing van het maandbedrag niet mogelijk via Mijn Energie?

• 4 februari 2017
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Hallo mensen/ Qurrent personeelsleden,

Mijn contract bij Qurrent is vandaag ingegaan. Nu ben ik via Collectief Eigen Huis overgestapt en heb ik bij de overstap aangegeven 250 euro per maand te willen betalen. Nu wil ik deze laten verlagen naar 200 euro alleen geeft Qurrent een melding dat het niet kan.
Ik quote: ,,Je hebt je maandbedrag gewijzigd. Per 01-04-2017 kan je je maandbedrag opnieuw aanpassen."

Ik wil dit graag kunnen aanpassen wanneer ik dit wil en in dit geval is dat nu.

Kan iemand mij hiermee helpen alstublieft.

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 9 februari 2017, 14:04

Beste K.N. van Dam,

Welkom bij Qurrent en op onze community!

Je kunt je maandbedrag eens in de drie maanden aanpassen in Mijn Energie met een maximale verlaging van 10%. We hebben dit zo ingesteld om te voorkomen dat je op de jaarnota geconfronteerd wordt met een verrassende naheffing. Natuurlijk weet jij het beste wat je verbruikt en mag je ons dus altijd vragen om verder te verlagen. Onze klantenservice heeft dit inmiddels voor je verwerkt en aan je bevestigd.

Laat het ons gerust weten als je verdere vragen hebt!

Groeten van Annick
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Beste K.N. van Dam,

Welkom bij Qurrent en op onze community!

Je kunt je maandbedrag eens in de drie maanden aanpassen in Mijn Energie met een maximale verlaging van 10%. We hebben dit zo ingesteld om te voorkomen dat je op de jaarnota geconfronteerd wordt met een verrassende naheffing. Natuurlijk weet jij het beste wat je verbruikt en mag je ons dus altijd vragen om verder te verlagen. Onze klantenservice heeft dit inmiddels voor je verwerkt en aan je bevestigd.

Laat het ons gerust weten als je verdere vragen hebt!

Groeten van Annick

Reageer