Beantwoord

Waarom is energieverbruik niet meer zichtbaar?

• 13 juli 2018
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Badge
Beste medewerkers,

sinds april zijn er nieuwe slimme meters geplaats werkten prima en standen dagelijks zichtbaar.
Nu worden er vanaf begin juni geen verbruikers gegevens meer zichtbaar, zowel in de app als op de PC.
Opbrengst zonnepanelen is wel zichtbaar.
Kunnen jullie dit eens nakijken aub.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 18 juli 2018, 10:36

Hoi @FPLinnenbank,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je slimme meter op dit moment in storing is.
Ik heb de storing daarom zojuist gemeld bij onze afdeling marktpartijen.
Zij zullen nu contact op gaan nemen met Stedin en deze storing bij hen melden. Mocht Stedin nog gegevens nodig hebben dan zullen wij deze bij je opvragen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Aan de aansluitingen is niets veranderd, denk eerder dat stedin geen gegevens meer doorstuurt.
Op de app en op de site van sungevity is namelijk ook niets te zien van verbruik gegevens.
Badge
Beste Qurrent medewerkers.
31-8-2018 is er een nieuwe slimme meter geplaatst voor de stroom.
Via jullie app kan ik de gebruikersgegevens wel weer zien.
Ook de opbrengs van de panelen zijn weer zichtbaar.
Maar ik vermoed dat jullie de meter nog steeds niet kunnen uitlezen op afstand. ik kreeg namelijk net een verzoek om de meterstanden handmatig aan jullie door te geven.

Kunnen jullie e.e.a. controleren aub.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi FPL Linnebank,

Ik zie inderdaad dat het dagelijks verbruik niet meer zichtbaar is. Zou je een foto kunnen sturen van de aansluiting van de Qbox?

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @FPLinnenbank,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je slimme meter op dit moment in storing is.
Ik heb de storing daarom zojuist gemeld bij onze afdeling marktpartijen.
Zij zullen nu contact op gaan nemen met Stedin en deze storing bij hen melden. Mocht Stedin nog gegevens nodig hebben dan zullen wij deze bij je opvragen.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @FPLinnenbank,

Fijn dat de gegevens weer inzichtelijk zijn!
Ik zie ook dat we een verzoek voor meterstanden hebben uitgezet (en ontvangen, waarvoor dank:)).

Het zou kunnen dat die specifieke dag een storing was zodat we je meter niet konden uitlezen. Ik zie namelijk wel dat we de standen van 1-9 gewoon hebben doorgekregen. Ik ga er vanuit dat dit goed loopt nu. We houden de meter voor nu in de gaten in elk geval.
Als je weer problemen hiermee krijgt, laat het dan weten!

Groet, Joost

Reageer