Beantwoord

Waarom is er geen koppeling met de gegevens van Sungevity?

Via Qurrent ben ik verwezen naar sungivity om zonnecellen te kopen. zij hebben een eigen app, maar kunnen de gegevens van zonneenergieopwekking weer niet koppelen aan de gegevens van qurrent. toch loopt alles via dezelfde meterkast.

Kan qurrent niet zichtbaar maken in het dashboard hoeveel zonneenergie ik opwek?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 17 december 2018, 13:14

Hoi @LeonJansen.

Bedankt voor je bericht.

Voorheen was het mogelijk om apart inzicht te krijgen in de opwek van je zonnepanelen via de Qbox en de Qbox Solar. Helaas bieden we deze energiemonitors niet meer aan.
Het is daarom helaas niet mogelijk om gegevens van je opwek terug te zien in de verbruiksgrafieken van Mijn Energie. Wel kan je teruglevering (de hoeveelheid kWh's die je hebt opgewekt maar niet hebt verbruikt waardoor je ze teruggeleverd hebt aan het stroomnet) terugzien als 'negatief verbruik'.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @LeonJansen.

Bedankt voor je bericht.

Voorheen was het mogelijk om apart inzicht te krijgen in de opwek van je zonnepanelen via de Qbox en de Qbox Solar. Helaas bieden we deze energiemonitors niet meer aan.
Het is daarom helaas niet mogelijk om gegevens van je opwek terug te zien in de verbruiksgrafieken van Mijn Energie. Wel kan je teruglevering (de hoeveelheid kWh's die je hebt opgewekt maar niet hebt verbruikt waardoor je ze teruggeleverd hebt aan het stroomnet) terugzien als 'negatief verbruik'.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen