Beantwoord

Waarom is het verbruik van mijn slimme meter niet zichtbaar?

• 6 september 2017
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

ontbreken verbuik Mijn Energie
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 12 september 2017, 09:02

Hallo P.A.Cazemier,

Bedankt voor je bericht.

Tussen 22-8 en 1-9 zijn er geen dagelijkse meterstanden doorgekomen. Vanaf 1 september worden de dagelijkse meterstanden weer uitgelezen (te zien in het meterstandoverzicht), maar dit wordt nog niet getoond in het verbruiksoverzicht. Meer informatie over deze kwestie kun je vinden in dit topic: Centraal topic: meldpunt problemen met uitlezen slimme meter
Ik heb deze situatie doorgezet naar de technische dienst. We houden je op de hoogte!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Na het verlengen van mijn contract worden er geen verbuiksgegevens toegevoegd aan mijn energie. Windtegoed wordt wel weergegeven.
Badge +4
gebruik een externe energiemanager.

enelogic
slimmemeterportal
umeter
energieinzicht
mijnwoning.nl

kosten niks en hebben sneller en specifiekere data zonder extra kosten/verbruik.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo P.A.Cazemier,

Bedankt voor je bericht.

Tussen 22-8 en 1-9 zijn er geen dagelijkse meterstanden doorgekomen. Vanaf 1 september worden de dagelijkse meterstanden weer uitgelezen (te zien in het meterstandoverzicht), maar dit wordt nog niet getoond in het verbruiksoverzicht. Meer informatie over deze kwestie kun je vinden in dit topic: Centraal topic: meldpunt problemen met uitlezen slimme meter
Ik heb deze situatie doorgezet naar de technische dienst. We houden je op de hoogte!

Groetjes, Nina

Reageer