Waarom is mijn dashboard/profiel niet volledig?

• 26 januari 2018
  • 9 reacties
  • 200 keer bekeken

Via Mijnenergie zie ik in mijn profiel geen contractgegevens en dashboard wordt alleen een diagram weergegeven. Verder zie ik de afgeschreven termijnen niet en de mogelijkheid om dit aan te passen is er niet.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi D. Celen-Car,

Welkom op onze community!

Nadat je inlogt, hoor je recht een menu met daarboven 'Administratie' te zien. Indien dat bij jou niet het geval is, gaat daar kennelijk iets mis. Zou je screenshot daarvan onder dit bericht kunnen plaatsen? Dat kan ons helpen het probleem vast te stellen, en zodoende op te lossen.

Groet,
Tomer
Dag Tomer,
Hierbij de screenshots:

Vorige week telefonisch contact gehad, kijken wie het snelst met een oplossing komt.
Vriendelijke groet,
D. Celen-Car
Reputatie 4
Badge +8
Hallo D. Celen-Car,

Dankjewel voor het doorsturen van de screenshots.
Ik zie dat een collega van mij al uitgezet had bij de technische afdeling. Ik heb dit aangevuld met de screenshots die je hebt gestuurd. We houden je op de hoogte!

Groet,
Tessa

Update van moderator Nina 2-3-2018
Bedankt voor je geduld. We werken nog aan een oplossing. Zodra ik terugkoppeling heb, dan hoor je direct van ons.
Badge +5
Hoi D. Celen-Car,

Bedankt voor je geduld. Onze technische afdeling is nog bezig met het vinden van een oplossing. We houden je op de hoogte zodra er meer nieuws is.

Ik wens je verder een heel fijn weekend toe!

Groet,
Serena
Badge
Sinds enige tijd hier hetzelfde probleem. Ik zie alleen maar een diagram met verbruiksgegevens.
Wanneer ik in "Mijn Energie" kies voor dashboard word ik ook meteen naar die pagina geleid.
Kan het verband houden met einde contract?
Mijn contract is namelijk per 2/4 beëindigd en ik wacht nu op een eindafrekening.
Dag Jan, helaas verloopt mijn contract pas in december....😏.
Zeer vervelend dat Qurrent al 4mnd bezig is zonder een oplossing...'miskoop' is het niet maar zal Qurrent niet aanbevelen.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jan,

Wanneer je contract is beëindigd is de weergave van Mijn Energie inderdaad beperkt dus dat kan kloppen! De eindnota zul je uiterlijk half mei ontvangen, meestal eerder.

Groet,

Jeroen
Badge
Hallo Jeroen,

Het is duidelijk, bedankt voor snelle reactie.

Groet,
Jan
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @D.CELEN-CAR ,

Ik heb terugkoppeling van de technische afdeling en het probleem zou verholpen moeten zijn.
Excuses dat het zo lang heeft geduurd.

Groet,
Tessa

Reageer