Beantwoord

Waarom is mijn verbruik niet zichtbaar?

• 11 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 278 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +6
Hallo, heb al heel veel van deze berichten gelezen helaas, maar ook ik zie totaal niet wat ik verbruik, geen gas geen stroom geen windtegoeden waar zit de fout waarom is het zo moeilijk om de verbruiksgegevens te koppelen aan iemands account ?
Heel graag uitleg.
Vriendelijke groet Harry
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 25 augustus 2017, 16:15

Hallo @H.J.Ploeg,

Mijn collega's zijn voor je aan de slag, maar helaas duurt het langer dan gehoopt. Binnen 10 werkdagen zal ik je weer terugkoppeling geven!
We zorgen ervoor dat het Windtegoed weer goed zichtbaar wordt in Mijn Energie. :)

Groetjes, Nina

11-09-2017: Update van moderator Nina
Hallo Harry,
Het is voor je opgelost! Wil je voor me controleren of het goed staat?
Groet, Nina
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo H.J.Ploeg,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Wat vervelend dat je nog geen inzicht hebt in je energieverbruik.
Ik zie dat je een slimme meter hebt (die tweemaandelijks uitgelezen wordt) en een Qbox, maar deze Qbox heb je nog niet geactiveerd.
Zonder deze Qbox zul je dus geen verbruik in kunnen zien.

Heb je een ISKRA AM550, Landir en Gyr SMR 5.0 of Sagem XS210 ESRM5?
Hier vind je dan meer informatie. Heb je zo'n meter? Laat dit dan aan ons weten zodat we je op de lijst kunnen zetten en in de week van 21 augustus de Qbox weer aan kunnen sluiten.

Wat betreft het Windtegoed ga ik voor je op onderzoek uit. Ik zie namelijk dat het actief is en dat er energie wordt opgewekt.
Over uiterlijk 2 weken stuur ik je een update. Ik hou je op de hoogte!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +6
Hallo Nina, ik heb vorige week samen met een collega van u de qbox geactiveerd omdat het type "Landis Gyr" niet in de lijst stond.
Zij heeft hem daarna geactiveerd dus dat zou niet het probleem moeten zijn, het groene lampje blijft ook gewoon branden, maar ik wacht af wat het gaat worden,....ik zie dus ook mijn 4 windtegoeden niet actief,.....we wachten af, bedankt voor uw actie/reactie.
Groet Harry
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Harry,

Bedankt voor je antwoord! Als het goed is zie je nu via het Dag/Live overzicht de Qbox data weer.
Zie jij dit ook terug in Mijn Energie?

Zodra ik een update heb over het Windtegoed dan hoor je van me.

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +6
Nina, inderdaad zie ik het live overzicht nu, alleen , klopt, mijn windtegoeden nog nog niet...maar ik wacht af hoor..bedankt zover.
Groet Harry
Fijn om te horen Harry!
Je krijgt binnen 10 werkdagen terugkoppeling over je windtegoed.

Fijne dag! Groetjes, Vita
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @H.J.Ploeg,

Mijn collega's zijn voor je aan de slag, maar helaas duurt het langer dan gehoopt. Binnen 10 werkdagen zal ik je weer terugkoppeling geven!
We zorgen ervoor dat het Windtegoed weer goed zichtbaar wordt in Mijn Energie. :)

Groetjes, Nina

11-09-2017: Update van moderator Nina
Hallo Harry,
Het is voor je opgelost! Wil je voor me controleren of het goed staat?
Groet, Nina

Reageer