Beantwoord

Waarom is mijn verlengaanbod gewijzigd?

• 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Op 26 november ontving ik een verlengingsaanbod van Qurrent. In deze mail staat dat het aanbod geldig is tot 14 maart. Nu werd ik vandaag gebeld met de mededeling dat mijn contract over twee dagen al afloopt en dat ik zonder reactie per 13 januari op variabel tarief wordt gezet. Deze handelswijze vind ik vreemd. Nog vreemder vind ik echter dat wanneer ik nu mijn eerdere aanbod opnieuw bekijk via de link uit de mail van 26/11, ik een ander aanbod krijg! De kale leveringstarieven liggen ineens ca. 5% hoger. Mijn aanbod was toch geldig tot 14 maart? Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 15 januari 2018, 11:36

Hallo Arie,

Bedankt voor je bericht.
Helaas kan ik op basis van de gegevens die bij ons bekend zijn je account niet terugvinden, maar graag geef ik je meer uitleg!

Waarschijnlijk is je contract op dit moment afgelopen. Als er nog geen verlenging is verwerkt, dan ga je inderdaad automatisch over op variabele contract. Echter, een verlengingsaanbod is nog tot 2 maanden na het einde van je contract geldig, dus indien gewenst kun je dit aanpassen.
Je geeft aan dat de tarieven hoger liggen. Heb je hier gekeken naar de verhoogde energiebelasting van 2018?
Als je me een DM stuurt met hierin je postcode en huisnummer dan kijk ik graag voor je wat er gaande is.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Arie,

Bedankt voor je bericht.
Helaas kan ik op basis van de gegevens die bij ons bekend zijn je account niet terugvinden, maar graag geef ik je meer uitleg!

Waarschijnlijk is je contract op dit moment afgelopen. Als er nog geen verlenging is verwerkt, dan ga je inderdaad automatisch over op variabele contract. Echter, een verlengingsaanbod is nog tot 2 maanden na het einde van je contract geldig, dus indien gewenst kun je dit aanpassen.
Je geeft aan dat de tarieven hoger liggen. Heb je hier gekeken naar de verhoogde energiebelasting van 2018?
Als je me een DM stuurt met hierin je postcode en huisnummer dan kijk ik graag voor je wat er gaande is.

Groet, Nina

Reageer