Beantwoord

Waarom kan ik gegevens niet wijzigen in Mijn Energie?

  • 28 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

In mijn energie aangebrachte wijzigen worden niet opgeslagen, zoals meteropname wijzigen maar dagelijks.
Foutmelding wijzigingen kunnen niet worden opgeslagen controleer wijzingen en probeer opnieuw.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 31 oktober 2017, 09:13

Goedemorgen Dickerdack,

Een warm welkom op de Qurrent community!
Bedankt voor deze melding, daar zijn wij erg mee geholpen.

Als je in de mogelijkheid bent, ontvang ik graag in dit topic een printscreen/screenshot van deze foutmelding.
Dan laat ik mijn collega's van de technische afdeling er meteen naar kijken.

Wij zijn trouwens bezig met het lanceren van een MijnEnergie en app 2.0.
In dit topic kun je jouw bevindingen en eventuele tips/ideeën met ons delen.

Ik hoor graag van je!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen Dickerdack,

Een warm welkom op de Qurrent community!
Bedankt voor deze melding, daar zijn wij erg mee geholpen.

Als je in de mogelijkheid bent, ontvang ik graag in dit topic een printscreen/screenshot van deze foutmelding.
Dan laat ik mijn collega's van de technische afdeling er meteen naar kijken.

Wij zijn trouwens bezig met het lanceren van een MijnEnergie en app 2.0.
In dit topic kun je jouw bevindingen en eventuele tips/ideeën met ons delen.

Ik hoor graag van je!

Groeten van Giulia
Probleem opgelost.
Het is zojuist gelukt geen idee waarom het nu wel gaat, maar de wijziging is doorgevoerd.

Met vriendelijke groet,

Dickerdack
Reputatie 2
Badge +8
Dat is mooi om te horen!
Mocht je verder nog vragen hebben, weet je me te vinden ;)

Groeten van Giulia

Reageer