Beantwoord

Waarom kan ik mijn dagelijks verbruik niet inzien in Mijn Energie?

• 3 juni 2018
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Ik heb een slimme meter, maar kan het verbruik van de maand mei/ per dag niet inzien. Weet iemand hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 4 juni 2018, 13:07

Hoi Andre,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!

Het klopt wat John zegt. Om jouw slimme meter dagelijks uit te lezen hebben wij jouw toestemming nodig. Je kan dit zelf doen via Mijn Energie of wij kunnen het met jouw toestemming aanpassen.

Jouw slimme meter wordt op dit moment nog niet dagelijks uitgelezen. Het verbruik wat je hiervoor ziet in Mijn Energie is ook het tweemaandelijks verbruik verdeeld over de dagen.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit kan verschillende oorzaken hebben maar de belangrijkste hierbij is het dagelijks uitlezen van de slimme meter wat te vinden is op de website, Mijn Energie / Profiel / Woning / Energiemonitoring. Hier moet je aangeven dat de slimme meter dagelijks mag worden uitgelezen, vervolgens duurt het een aantal dagen tot weken voordat dit zichtbaar is.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Andre,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!

Het klopt wat John zegt. Om jouw slimme meter dagelijks uit te lezen hebben wij jouw toestemming nodig. Je kan dit zelf doen via Mijn Energie of wij kunnen het met jouw toestemming aanpassen.

Jouw slimme meter wordt op dit moment nog niet dagelijks uitgelezen. Het verbruik wat je hiervoor ziet in Mijn Energie is ook het tweemaandelijks verbruik verdeeld over de dagen.

Groet,
Tessa

Reageer