Beantwoord

Waarom kan ik mijn Dashboard niet bekijken?

  • 6 juli 2017
  • 9 reacties
  • 255 keer bekeken

Beste Qurrent,

Al maanden is mijn Dashboard niet te bekijken.
Hoe is dit mogelijk?
Hoor graag,

Raoul de Freitas Machado
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 7 juli 2017, 16:52

Hoi Raoul de Freitas Machado, mooie naam trouwens ;)

Oeh, dat is niet fijn.
Wat voor foutmelding krijg je als je op het dashboard klikt?
Kun je daar een screenshot van sturen? Dan kunnen wij dit het snelst oplossen.

Alvast bedankt!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Raoul de Freitas Machado, mooie naam trouwens ;)

Oeh, dat is niet fijn.
Wat voor foutmelding krijg je als je op het dashboard klikt?
Kun je daar een screenshot van sturen? Dan kunnen wij dit het snelst oplossen.

Alvast bedankt!

Groeten van Giulia
Hoi Raoul de Freitas Machado,

Heb je ondertussen al in kunnen loggen op je Dashboard?
We horen het graag als we je nog kunnen helpen.
Graag ontvangen we dan alsnog een screenshot!

Groetjes, Vita
Beste Giulia,

Dankjewel! Jij zeker Italiaans haha

Nee is niet zo, want kan mijn verbruik al maanden niet bekijken, heb een screenshot gemaakt hoop dat dit helpt..

Groetjes Raoul


Hoi Raoul de Freitas Machado, mooie naam trouwens ;)

Oeh, dat is niet fijn.
Wat voor foutmelding krijg je als je op het dashboard klikt?
Kun je daar een screenshot van sturen? Dan kunnen wij dit het snelst oplossen.

Alvast bedankt!

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Raoul FdeFreitasMachado!

Ja dat klopt, Italiaans 😃.
Waar komt jouw naam vandaan?

Bedankt voor het toesturen van jouw screenshot.
Krijg je deze foutmelding ook te zien als je op jouw computer de website bezoekt?

Voor op je mobiel hebben wij speciaal de Qurrent app gebouwd namelijk.

Ik hoor het graag van je.

Groeten van Giulia
Ik krijg op het Dashboard - Sorry, an error occurred while processing your request


Profiel werkt wel, klantnummer 248200
Reputatie 3
Badge +9
Hoi WillemMarsman,

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Ik heb zojuist deze melding doorgegeven aan de technische dienst. Zodra ik een update heb hoor je van ons. :)

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Willem,

We hebben helaas nog geen terugkoppeling van onze technische afdeling, maar ik wilde je even laten weten dat we je niet vergeten zijn en dat we ermee bezig zijn 😉

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 18-01-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten. Bedankt voor je geduld!


Update van moderator Tessa 01-02-2018
Helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen dat het probleem is opgelost. Ik hoop je snel te kunnen informeren.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Willem,

Ik zie dat wij geen leverancier zijn op jouw adres. Jammer, maar wie weet mogen we je in de toekomst weer welkom heten bij Qurrent 🙂
Sorry dat we het probleem niet hebben kunnen oplossen. Mogelijk had het er al mee te maken dat de overstap al had plaatsgevonden.

Groet,
Tessa
Sorry, de overstap bleek zo bij de aanleg van mijn bouwaansluiting geregeld zijn. Als de bouw klaar is en de zonnepanelen gemonteerd zien jullie mij weer terug. Dank voor de moeite en de reactie.

Reageer