Beantwoord

Waarom kan ik mijn dashboard niet inzien?

  • 19 oktober 2017
  • 32 reacties
  • 7112 keer bekeken

Wanneer ik op Dashboard click kom ik direct uit bij mijn energie.
Voorheen had ik nog een menu waar ik bij mijn meterstanden/voorschooten/etc kon komen.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 9 november 2017, 16:50

Hoi Stijn,

Wij zijn de laatste tijd flink aan het sleutelen met de MijnEnergie omgeving.
De ene klant ziet iets wel, de ander niet. Het werd tijd om de MijnEnergie pagina eens goed onder de loep te nemen.

Het blijkt dat deze kwestie te maken heeft met de overzetting van het nieuwe adres.
Wij zijn er momenteel mee bezig om dit voor je op te lossen.

Gelukkig zullen wij zeer binnenkort de nieuwe MijnEnergie pagina lanceren.
Denk je ook met ons mee? Klik hier voor jouw mening!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Stijn,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wil je screenshots sturen van wat je ziet zodra je hebt ingelogd?
Merk je ook verschil als je een andere browser gebruikt?

Als je dit naar ons toestuurt, dan ga ik voor je op onderzoek uit.
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Hallo Nina,

Hierbij de screenshot.
Ik kom direct bij mijn energie uit als ik op dashboard klik...

gr. Stijn
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Stijn,

Bedankt voor je snelle reactie.
Als je op de blauwe knop 'Mijn Energie' klikt, zie je dan wel het tabje dashboard?
Hier zie je normaal gesproken staan 'Ingelogd als X, Dashboard, Profiel, Vrienden Uitnodigen, Uitloggen.


Kom je dan wel op het dashboard terecht?

Groetjes, Nina
Hi Nina,
Ja, dan zie ik wel dashboard staan. Als ik daar op klik kom ik in het scherm van mijn vorige screenshot...
gr. Stijn
Reputatie 3
Badge +8
Hmmm...
Dat is niet de bedoeling. Ik stuur dit door naar de technische dienst!
Bedankt voor je snelle reactie, we houden je op de hoogte 🙂 Dit kan even duren, maar we houden je op de hoogte.
Ik stuur je over 2 weken weer een update.
Groetjes, Nina
Hallo Nina,
Ik hoop dat je een grapje maakt met de update over 2 weken...
Ik heb nu werkelijk nul informatie over mijn energieverbruik aangezien ik direct op het verbruik van mijn oude adres terechtkom...
groeten, Stijn
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Onze technische dienst gaat het voor je uitzoeken! Mochten we eerder een update hebben laten we dat uiteraard aan je weten. Mocht dat niet het geval zijn sturen we je over twee weken een update.

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Stijn,

We zijn je niet vergeten! Helaas hebben we nog geen oplossing voor je, maar hier wordt aan gewerkt. Je hoort zo spoedig mogelijk weer van me, maar krijg in elk geval weer binnen 2 weken een update.
Bedankt voor je geduld!

Groetjes, Nina
Hallo Nina,

bedankt voor je update.
ben ik de enige met dit probleem?
Punt is dat ik nu vrijwel geen inzicht in mijn energie heb.

Is het wellicht een idee om mijn account te verwijderen en dat ik dan een nieuw account aanmaak?

gr. Stijn
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Stijn,

Wij zijn de laatste tijd flink aan het sleutelen met de MijnEnergie omgeving.
De ene klant ziet iets wel, de ander niet. Het werd tijd om de MijnEnergie pagina eens goed onder de loep te nemen.

Het blijkt dat deze kwestie te maken heeft met de overzetting van het nieuwe adres.
Wij zijn er momenteel mee bezig om dit voor je op te lossen.

Gelukkig zullen wij zeer binnenkort de nieuwe MijnEnergie pagina lanceren.
Denk je ook met ons mee? Klik hier voor jouw mening!

Groeten van Giulia
Ik zie dat de nieuwe mijnenergie pas in januari gelanceerd wordt en voor sommige mensen als test gebruiker al in december.
Ik heb nu geen inzicht in mijn energie, maandbedrag etc.
Dit duurt inmiddels 3 weken.
Ik kan via de site zelfs mijn contract niet meer opzeggen...
Ik verwacht van een serieus bedrijf als Qurrent echt een sneller oplossend vermogen dan 3 weken+
Het werkt! 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Goed om te lezen dat het werkt! Volgens onze IT afdeling had het te maken de cookies.

Groet,

Jeroen
En hij doet het weer niet... 😞
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Stijn,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen! De afgelopen weken is er veel gesleuteld aan Mijn Energie waardoor het niet optimaal bereikbaar was.
Heb je inmiddels wel weer toegang tot Mijn Energie?
Zo nee, wat is er onbereikbaar? Als je meer informatie voor me hebt, dan ga ik hiermee voor je naar de technische dienst.
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Hallo Nina,
het probleem is precies hetzelfde als voorheen. Als ik op mijn dashboard klik kom ik direct in mijn energie
Reputatie 2
Badge +5
Hi Stijn,

Dat lijkt me irritant, en niet de bedoeling. Probleem is alleen wel dat ik dit niet direct voor je kan oplossen, en dit moet uitzetten bij onze technische dienst.
Wanneer hier meer duidelijkheid over is, krijg je via dit topic van ons te horen ! Verwachting is dat wij binnen uiterlijk 14 dagen terugkoppeling hierover ontvangen.

Groetjes,
Nathan
Hallo Qurrent,
Waarom duurt dit toch altijd zo lang...
Ik heb wederom geen enkel inzicht in mijn energie!
Ik begin serieus te overwegen om over te stappen met enkel dit als reden...
Graag ontvang ik een oplossing.
Gr. Stijn
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Stijn,

Uiteraard willen wij niet dat je om deze reden gaat overstappen!

Volgens onze IT afdeling heeft het te maken met de Cookies en het advies is om deze te verwijderen. Laat je het ons weten of dit effect heeft? Misschien kan je het dan ook permanent instellen bij de website?

Groet,
Tessa
Hallo Tessa,

helaas helpt dit niet.
Heb dit geprobeerd, op een andere laptop en op mijn mobiel.
Dit werkt niet.
Vorige keer was het iets met het omzetten van mijn adres, wellicht nu iets met het verlengen van mijn contract of het overzetten van windtegoeden.

Kun je me bellen ipv via dit forum? Heb toch het idee dat dat sneller gaat.

Bedankt
Stijn
Reputatie 3
Badge +9
Hoi StijnHendrikx,

Wat vervelend dat Mijn Energie nog niet zichtbaar is, Mijn collega's van de technische dienst zijn aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zodra ik een update heb laat ik het weten.

Groet,

Jeroen
Kunnen jullie me een update geven?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Stijn,

Je was me net voor!
Helaas heb ik nog geen update voor je, maar weet dat wij niet stilzitten. Zodra we een update hebben hoor je van ons.
Bedankt voor je geduld!

Groetjes, Nina
Proficiat Qurrent!
Jullie hebben het inmiddels 3 maanden vol eten te houden zonder oplossing!
Kunnen jullie dit alsjeblieft wat meer prioriteit geven?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Ik vind het heel vervelend dat we je nog geen oplossing kunnen bieden. Maar vind het wel belangrijk om hier open over te zijn. De IT-afdeling heeft het de afgelopen tijd erg druk gehad met de storingen die we hebben ondervonden, daardoor is onder andere deze kwestie nog niet opgelost. Er wordt hard gewerkt aan een nieuw systeem waardoor de kans op storingen minder wordt. We zullen zodra het mogelijk is je Mijn Energie vraag voor je gaan behandelen en zullen je hier op de hoogte blijven houden.

Groet,

Jeroen

Reageer