Beantwoord

Waarom kan ik mijn dashboard niet inzien?

  • 19 oktober 2017
  • 32 reacties
  • 7125 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Hallo Qurrent,
Ik ben het wachten inmiddels beu.
Ik heb:
- geen inzicht in mijn verbruik
- geen mogelijkheden om maandbedrag aan te passen
- in kan geen contract details inzien
- mijn beloofde windtegoeden zijn onzichtbaar
- mijn jaarafrekening kan ik nog altijd niet inzien

Ik wil jullie voorstellen deze problemen binnen een week op te lossen of, wanneer dat niet lukt, mijn contract op te zeggen zodat ik kan overstappen naar een betrouwbare partij.

Bedankt
Groeten Stijn
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Stijn,

Ik kan me voorstellen dat het lang duurt. Ik ga mijn uiterste best voor je doen om ervoor te zorgen dat alles inzichtelijk wordt. Ik kan helaas niets beloven 😞 Ik hou je komende week op de hoogte.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Stijn,

Ik heb begrepen dat je gisteren mijn collega hebt gesproken. Nogmaals excuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd.

Groet,
Tessa
Hallo Qurrent,
Het probleem is nog altijd niet opgelost.
Is er al uitzicht op een oplossing of op de nieuwe interface waar het telkens op gegooid Wordt?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Ik kan je helaas nog geen nieuws melden. Zodra dat het geval is laten we het weten.

Groet,

Jeroen
Bedankt Jeroen, maar laat maar. Doe geen moeite. Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere energieleverancier.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Stijn,

Ik vind het jammer dat wij het probleem niet voor je hebben kunnen oplossen.
Nogmaals excuses dat het zo is gelopen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer welkom heten bij Qurrent!~

Groet,
Tessa

Reageer