Beantwoord

Waarom kan ik mijn dashboard niet inzien?

  • 19 oktober 2017
  • 32 reacties
  • 7125 keer bekeken

Wanneer ik op Dashboard click kom ik direct uit bij mijn energie.
Voorheen had ik nog een menu waar ik bij mijn meterstanden/voorschooten/etc kon komen.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 9 november 2017, 16:50

Hoi Stijn,

Wij zijn de laatste tijd flink aan het sleutelen met de MijnEnergie omgeving.
De ene klant ziet iets wel, de ander niet. Het werd tijd om de MijnEnergie pagina eens goed onder de loep te nemen.

Het blijkt dat deze kwestie te maken heeft met de overzetting van het nieuwe adres.
Wij zijn er momenteel mee bezig om dit voor je op te lossen.

Gelukkig zullen wij zeer binnenkort de nieuwe MijnEnergie pagina lanceren.
Denk je ook met ons mee? Klik hier voor jouw mening!

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Stijn,

Ik vind het jammer dat wij het probleem niet voor je hebben kunnen oplossen.
Nogmaals excuses dat het zo is gelopen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer welkom heten bij Qurrent!~

Groet,
Tessa
Bedankt Jeroen, maar laat maar. Doe geen moeite. Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere energieleverancier.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Ik kan je helaas nog geen nieuws melden. Zodra dat het geval is laten we het weten.

Groet,

Jeroen
Hallo Qurrent,
Het probleem is nog altijd niet opgelost.
Is er al uitzicht op een oplossing of op de nieuwe interface waar het telkens op gegooid Wordt?
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Stijn,

Ik heb begrepen dat je gisteren mijn collega hebt gesproken. Nogmaals excuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Stijn,

Ik kan me voorstellen dat het lang duurt. Ik ga mijn uiterste best voor je doen om ervoor te zorgen dat alles inzichtelijk wordt. Ik kan helaas niets beloven 😞 Ik hou je komende week op de hoogte.

Groet,
Tessa
Hallo Qurrent,
Ik ben het wachten inmiddels beu.
Ik heb:
- geen inzicht in mijn verbruik
- geen mogelijkheden om maandbedrag aan te passen
- in kan geen contract details inzien
- mijn beloofde windtegoeden zijn onzichtbaar
- mijn jaarafrekening kan ik nog altijd niet inzien

Ik wil jullie voorstellen deze problemen binnen een week op te lossen of, wanneer dat niet lukt, mijn contract op te zeggen zodat ik kan overstappen naar een betrouwbare partij.

Bedankt
Groeten Stijn
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Ik vind het heel vervelend dat we je nog geen oplossing kunnen bieden. Maar vind het wel belangrijk om hier open over te zijn. De IT-afdeling heeft het de afgelopen tijd erg druk gehad met de storingen die we hebben ondervonden, daardoor is onder andere deze kwestie nog niet opgelost. Er wordt hard gewerkt aan een nieuw systeem waardoor de kans op storingen minder wordt. We zullen zodra het mogelijk is je Mijn Energie vraag voor je gaan behandelen en zullen je hier op de hoogte blijven houden.

Groet,

Jeroen
Proficiat Qurrent!
Jullie hebben het inmiddels 3 maanden vol eten te houden zonder oplossing!
Kunnen jullie dit alsjeblieft wat meer prioriteit geven?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Stijn,

Je was me net voor!
Helaas heb ik nog geen update voor je, maar weet dat wij niet stilzitten. Zodra we een update hebben hoor je van ons.
Bedankt voor je geduld!

Groetjes, Nina
Kunnen jullie me een update geven?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi StijnHendrikx,

Wat vervelend dat Mijn Energie nog niet zichtbaar is, Mijn collega's van de technische dienst zijn aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zodra ik een update heb laat ik het weten.

Groet,

Jeroen
Hallo Tessa,

helaas helpt dit niet.
Heb dit geprobeerd, op een andere laptop en op mijn mobiel.
Dit werkt niet.
Vorige keer was het iets met het omzetten van mijn adres, wellicht nu iets met het verlengen van mijn contract of het overzetten van windtegoeden.

Kun je me bellen ipv via dit forum? Heb toch het idee dat dat sneller gaat.

Bedankt
Stijn
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Stijn,

Uiteraard willen wij niet dat je om deze reden gaat overstappen!

Volgens onze IT afdeling heeft het te maken met de Cookies en het advies is om deze te verwijderen. Laat je het ons weten of dit effect heeft? Misschien kan je het dan ook permanent instellen bij de website?

Groet,
Tessa
Hallo Qurrent,
Waarom duurt dit toch altijd zo lang...
Ik heb wederom geen enkel inzicht in mijn energie!
Ik begin serieus te overwegen om over te stappen met enkel dit als reden...
Graag ontvang ik een oplossing.
Gr. Stijn
Reputatie 2
Badge +5
Hi Stijn,

Dat lijkt me irritant, en niet de bedoeling. Probleem is alleen wel dat ik dit niet direct voor je kan oplossen, en dit moet uitzetten bij onze technische dienst.
Wanneer hier meer duidelijkheid over is, krijg je via dit topic van ons te horen ! Verwachting is dat wij binnen uiterlijk 14 dagen terugkoppeling hierover ontvangen.

Groetjes,
Nathan
Hallo Nina,
het probleem is precies hetzelfde als voorheen. Als ik op mijn dashboard klik kom ik direct in mijn energie
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Stijn,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te horen! De afgelopen weken is er veel gesleuteld aan Mijn Energie waardoor het niet optimaal bereikbaar was.
Heb je inmiddels wel weer toegang tot Mijn Energie?
Zo nee, wat is er onbereikbaar? Als je meer informatie voor me hebt, dan ga ik hiermee voor je naar de technische dienst.
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
En hij doet het weer niet... 😞
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Stijn,

Goed om te lezen dat het werkt! Volgens onze IT afdeling had het te maken de cookies.

Groet,

Jeroen
Het werkt! 🙂
Ik zie dat de nieuwe mijnenergie pas in januari gelanceerd wordt en voor sommige mensen als test gebruiker al in december.
Ik heb nu geen inzicht in mijn energie, maandbedrag etc.
Dit duurt inmiddels 3 weken.
Ik kan via de site zelfs mijn contract niet meer opzeggen...
Ik verwacht van een serieus bedrijf als Qurrent echt een sneller oplossend vermogen dan 3 weken+
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Stijn,

Wij zijn de laatste tijd flink aan het sleutelen met de MijnEnergie omgeving.
De ene klant ziet iets wel, de ander niet. Het werd tijd om de MijnEnergie pagina eens goed onder de loep te nemen.

Het blijkt dat deze kwestie te maken heeft met de overzetting van het nieuwe adres.
Wij zijn er momenteel mee bezig om dit voor je op te lossen.

Gelukkig zullen wij zeer binnenkort de nieuwe MijnEnergie pagina lanceren.
Denk je ook met ons mee? Klik hier voor jouw mening!

Groeten van Giulia
Hallo Nina,

bedankt voor je update.
ben ik de enige met dit probleem?
Punt is dat ik nu vrijwel geen inzicht in mijn energie heb.

Is het wellicht een idee om mijn account te verwijderen en dat ik dan een nieuw account aanmaak?

gr. Stijn
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Stijn,

We zijn je niet vergeten! Helaas hebben we nog geen oplossing voor je, maar hier wordt aan gewerkt. Je hoort zo spoedig mogelijk weer van me, maar krijg in elk geval weer binnen 2 weken een update.
Bedankt voor je geduld!

Groetjes, Nina

Reageer