Beantwoord

Waarom kan ik mijn jaarnota niet openen in mijn dashboard?

  • 20 januari 2018
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Beste lezer,

Ik wil graag naar mijn dashboard, om mijn jaarnota te bekijken. Ik ontvang dan al een paar keer de volgende melding:

Sorry, an error occurred while processing your request.


Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? En hoe kan ik nu mijn jaarnota bekijken?

Groet,
Ruth
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 23 januari 2018, 09:25

Hi Ruth,

Bedankt voor je berichtje op de community. Van harte welkom. Ik zie dat er inderdaad een jaarnota is verzonden, maar deze door een foutmelding niet te openen is.
Gelukkig kunnen wij door een omweg de jaarnota inzichtelijk maken. Ik zal dit naar je sturen per e-mail, zodat jij alsnog inzicht krijgt in het verbruik en de kosten.

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hi Ruth,

Bedankt voor je berichtje op de community. Van harte welkom. Ik zie dat er inderdaad een jaarnota is verzonden, maar deze door een foutmelding niet te openen is.
Gelukkig kunnen wij door een omweg de jaarnota inzichtelijk maken. Ik zal dit naar je sturen per e-mail, zodat jij alsnog inzicht krijgt in het verbruik en de kosten.

Groetjes,
Nathan

Reageer