Beantwoord

Waarom kan ik mijn maandbedrag niet wijzigen in Mijn Energie?

  • 30 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 386 keer bekeken

  • Q-specialist
  • 12 reacties
Hey hoi,

Heb afgelopen tijd zeer zeker mijn maandbedrag niet gewijzigd, maar krijg toch deze melding (nog steeds).
Is hiervoor een oplossing?

alvast bedankt! :)

icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 1 november 2016, 13:20

Hoi P.J.

Je kan maar één keer per drie maanden het maandbedrag handmatig via Mijn Energie aanpassen. (hiervoor moet wel het contract al gestart zijn)

Als je deze melding krijgt en het maandbedrag wil aanpassen kan je het beste even de klantenservice bellen of mailen, dan kunnen ze het direct voor je aanpassen :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi P.J.

Je kan maar één keer per drie maanden het maandbedrag handmatig via Mijn Energie aanpassen. (hiervoor moet wel het contract al gestart zijn)

Als je deze melding krijgt en het maandbedrag wil aanpassen kan je het beste even de klantenservice bellen of mailen, dan kunnen ze het direct voor je aanpassen :)

Groetjes, Tanja
Hoi P.J.

Je kan maar één keer per drie maanden het maandbedrag handmatig via Mijn Energie aanpassen. (hiervoor moet wel het contract al gestart zijn)

Als je deze melding krijgt en het maandbedrag wil aanpassen kan je het beste even de klantenservice bellen of mailen, dan kunnen ze het direct voor je aanpassen :)

Groetjes, Tanja


Hey Tanja,

dank voor je beantwoording; en ik begrijp je uitleg hoor. Echter het punt is dat ik (sinds ingaan van het nwe jaarcontract) het bedrag niet heb aangepast en toch de melding krijg. Vind ik best vreemd, vandaar de vraag.


hartelijke groet,

PJ
Reputatie 5
Badge +13
Hoi P.J.

Dan is het inderdaad een ander geval. Ik zie dat bij ons wel het maandbedrag is aangepast in juni en oktober (beide zelfde bedrag), waarschijnlijk krijg je hierdoor toch de melding.
De klantenservice kan het ondanks die melding wel voor je aanpassen.

Groetjes, Tanja
Hoi P.J.

Dan is het inderdaad een ander geval. Ik zie dat bij ons wel het maandbedrag is aangepast in juni en oktober (beide zelfde bedrag), waarschijnlijk krijg je hierdoor toch de melding.
De klantenservice kan het ondanks die melding wel voor je aanpassen.

Groetjes, Tanja


Hey Tanja,

wederom dank voor je reactie; het wordt wat vreemder nu: in oktober heb ik geen wijzigingen c.q. niets aangepast t.a.v. het maandbedrag. In juni wel ( nota overzicht laat het gewijzigde bedrag zien).
Zal voor de zekerheid mijn wachtwoord per direct aanpassen iig.


met hartelijke groet,

PJ

Reageer