Beantwoord

Waarom kan ik mijn meterstanden niet meer inzien via Mijn Energie?

• 2 juli 2018
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

• Q-starter
  • 3 reacties
Ls,

Ik kan mijn meterstanden via de website niet meer inzien. Ook niet meerdere refreses van de pagina. Ik zie dat dit bij meerdere in verleden ook is voorgkomen.
Kan dit worden hersteld?

Gr. Edgar
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 13 juli 2018, 11:45

Hoi ECS,

Als ik kijk bij het kopje 'Energieverbruik', zie ik wel het verbruik in staafdiagrammen. Zou je ene screenshot kunnen sturen van wat jij ziet? Dan kunnen wij het probleem beter vaststellen en zo snel mogelijk verhelpen.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @ECS,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend dat je geen inzicht meer hebt in je meterstanden op onze website. Je slimme meter lijkt in orde te zijn.
Heb je al geprobeerd de cache van je webbrowser te legen? Dit kan ervoor zorgen dat je webbrowser weet de juiste gegevens gaat laten zien.
Meer informatie over hoe je dit doet en waarom het nuttig is vind je op http://.

Groeten,
Julian
Hallo Julian,

Ik heb diverse zaken geprobeerd waaronder legen van de cache, andere PC gebruikt. Met steeds hetzelfde resultaat. Ik zie in de community dat ditzelfde probleem vaker voorkomt.

Gr. Edgar
Aanvulling: Als ik via de website mijn details van het energieverbruik download wijkt de inhoud af van de tabel op de website. Meeste maanden bevat de waarde 0, dit zowel voor elektriciteit als voor gas! Terwijl er voor de laatste 6 maanden wel degelijk verbruik is...
Aanvulling: Als ik via de website mijn details van het energieverbruik download wijkt de inhoud af van de tabel op de website. Meeste maanden bevat de waarde 0, dit zowel voor elektriciteit als voor gas! Terwijl er voor de laatste 6 maanden wel degelijk verbruik is...
Reputatie 4
Badge +8
Hoi ECS,

Als ik kijk bij het kopje 'Energieverbruik', zie ik wel het verbruik in staafdiagrammen. Zou je ene screenshot kunnen sturen van wat jij ziet? Dan kunnen wij het probleem beter vaststellen en zo snel mogelijk verhelpen.

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen