Beantwoord

Waarom kan ik mijn opwek van de zonnepanelen niet zien in Mijn Energie?

• 11 april 2018
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

waarom kan ik me opgewekte saldo niet zien van me zonnenpanelen. heb ik daar een q box voor nodig. en waarom werkt de app op me telefoon niet goed
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 12 april 2018, 10:35

Hoi Henry,

Allereerst welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden 🙂

Het klopt dat je jouw opwek van de zonnepanelen niet kan zien in Mijn Energie. In Mijn Energie zie je wat wij aflezen van jouw slimme meter en de opwek van jouw zonnepanelen kunnen wij hier niet van aflezen. De teruglevering kunnen wij wel aflezen en kan je zien in je meterstandenoverzicht. In het verbruiksoverzicht zie je jouw netto verbruik (verbruik - teruglevering).

Om de opwek in te zien heb je een Qbox Solar nodig. Het is echter sinds 4 april 2018 niet meer mogelijk een Qbox te bestellen, want ze zijn niet meer leverbaar.

En wat bedoel je precies dat de app niet goed werkt?

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henry,

Allereerst welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden 🙂

Het klopt dat je jouw opwek van de zonnepanelen niet kan zien in Mijn Energie. In Mijn Energie zie je wat wij aflezen van jouw slimme meter en de opwek van jouw zonnepanelen kunnen wij hier niet van aflezen. De teruglevering kunnen wij wel aflezen en kan je zien in je meterstandenoverzicht. In het verbruiksoverzicht zie je jouw netto verbruik (verbruik - teruglevering).

Om de opwek in te zien heb je een Qbox Solar nodig. Het is echter sinds 4 april 2018 niet meer mogelijk een Qbox te bestellen, want ze zijn niet meer leverbaar.

En wat bedoel je precies dat de app niet goed werkt?

Groet,
Tessa
op de app kan je dus niet de dag en de week van je gas en stroom zien
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Henry,

Wat vervelend dat je niet de dag en week van gas en stroom kan inzien op de app. De dag kan wel kloppen, want je hebt geen Qbox en kan daardoor geen live verbruik in zien. De week zou je moeten kunnen zien. Heb je voor mij een screenshot?

Groet,
Tessa

Reageer