Beantwoord

Waarom kan ik mijn slimme meter niet dagelijks uit laten lezen?

  • 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 130 keer bekeken

Wanneer ik probeer de uitleesfrequentie van mijn slimme meter te wijzigen van 2 maandelijks naar dagelijks blijft deze terugspringen naar 2 maandelijks.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 27 juli 2017, 11:43

Hoi J. Groeneweg,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat vervelend dat het niet lukt om de uitleesfrequentie aan te passen naar dagelijks! Ik heb dit zojuist door je aangezet en ik hoop natuurlijk dat dit nu wel blijft hangen.
Hou dit in de gaten en binnen 3-5 werkdagen zul je de eerste dagelijkse slimme meterdata in kunnen zien. Lukt dit niet? Dan kijk ik graag met je mee en dan gaan we verder op onderzoek uit!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi J. Groeneweg,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat vervelend dat het niet lukt om de uitleesfrequentie aan te passen naar dagelijks! Ik heb dit zojuist door je aangezet en ik hoop natuurlijk dat dit nu wel blijft hangen.
Hou dit in de gaten en binnen 3-5 werkdagen zul je de eerste dagelijkse slimme meterdata in kunnen zien. Lukt dit niet? Dan kijk ik graag met je mee en dan gaan we verder op onderzoek uit!

Groetjes, Nina

Reageer