Sticky

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?

Reputatie 2
Badge +8
Een hele goedenavond,

Wij als moderators van Qurrent hebben geconstateerd dat er veel leden zijn die hun termijnbedrag niet altijd kunnen wijzigen in de MijnEnergie omgeving.
Ik zat te bedenken hoe ik jullie het snelst kan helpen en richtlijnen kon gaan geven.
Omdat het 'niet kunnen wijzigen van het termijnbedrag' te maken kan hebben met verschillende factoren, heb ik ze even voor jullie op een rijtje gezet;

1. Je hebt het maandtermijn onlangs gewijzigd in MijnEnergie en kan het (nog) niet aanpassen tot aan een bepaalde datum
2. Je krijgt een foutmelding als je klikt op "Termijnbedrag wijzigen"
3. Het lukt je niet om in te loggen op je MijnEnergie account.
4. Je kunt het balkje niet verschuiven naar het gewenste bedrag
5. Het gewenste bedrag wordt niet vermeld op de balk en is dus niet te selecteren.

Zie hieronder de oplossingen;

1. Indien je het maandtermijn onlangs heb gewijzigd en je het voorlopig nog niet kunt aanpassen, kun je contact met ons opnemen.
- Wij zullen dan samen met jou een gepast maandbedrag vaststellen en voor je wijzigen.
2. Mocht je een foutmelding ontvangen? Stuur een screenshot/printscreen naar vraag@qurrent.nl en de technische dienst lost het voor je op. Zet dan in het onderwerp 'community - termijnbedrag' en geef in het bericht zelf aan welk termijnbedrag je wil gebruiken.
- In de tussentijd kunnen wij het natuurlijk alvast voor je wijzigen.
3. Lukt het je niet met inloggen? Geef dan aan waarom het niet lukt, welke melding krijg je te zien? Dan helpen we je graag verder.
4. Bij sommige leden werkt het balkje niet optimaal, wij werken aan een nieuwe MijnEnergie omgeving. Deze wordt binnenkort gelanceerd!
Wil jij ons meehelpen? Geef je ideeën en tips door in dit topic.
Totdat de nieuwe MijnEnergie pagina gelanceerd is, wijzigen wij het termijnbedrag voor jou!
5. Het balkje is gebaseerd op het voorgaande termijnbedrag en/of het historisch verbruik van het afgelopen 5 jaar wat gekoppeld is aan jouw tarieven.
Het kan dus wel eens voorkomen dat jij het termijnbedrag wilt aanpassen naar een bedrag dat buiten het balkje valt.
Ook dit is een onderdeel waarvan wij de functionaliteiten zullen verbreden in de lancering van de vernieuwde MijnEnergie omgeving.
Tot die tijd zijn wij er 'to the rescue' om jouw maandbedrag te wijzigen ;)

Wij ontvangen graag een van de bovenstaande redenen waarom je jouw termijnbedrag niet kunt wijzigen.
Op deze manier kunnen wij je snel te hulp schieten.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Groeten van Giulia

54 reacties

Hallo,
Sinds gisteren ben ik bij jullie aangesloten. Nu wilde ik mijn termijnbedragen veranderen maar dit gaat niet. Met als reden nr 4,ik kan het balkje niet verschuiven.
Moet ik nu bellen of is het voldoende om het hier te plaatsen?
Ik wil de stroom graag op 50 euro zetten en het gas op 75 euro.
M vr gr Michel Bruil
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je bericht, Micky.
Welkom op de community en welkom bij Qurrent!

Ik heb het termijnbedrag voor je aangepast naar €125 in totaal. De bevestiging hiervan heb je inmiddels per e-mail ontvangen.

Kijk gerust rond op de community als je nog vragen hebt!

Groetjes, Nina
Wanneer gaat Qirrent nu eens het probleem oplossen.
Heb hier en met mij zovelen 2 maanden gelrden al doorgeven dat als je maamdbrdrag wil wijzigen hiet een systeem error op volgt.
Vind dit onacceptabel dat hier met klanten zo omgegaan wordt als er heel veel klanten hierover klagen en een betaald nummer moeten bellen om met een natte vinger een maandbedrag in te vullen.
Gooi dan de hele applicagie maar weg.
Reputatie 5
Badge +14
PvanBaak schreef:

Wanneer gaat Qirrent nu eens het probleem oplossen.
Heb hier en met mij zovelen 2 maanden gelrden al doorgeven dat als je maamdbrdrag wil wijzigen hiet een systeem error op volgt.
Vind dit onacceptabel dat hier met klanten zo omgegaan wordt als er heel veel klanten hierover klagen en een betaald nummer moeten bellen om met een natte vinger een maandbedrag in te vullen.
Gooi dan de hele applicagie maar weg.

Je kan het ook gewoon via dit forum vragen om je maandbedrag aan te passen,hoef je geen betaald nummer te bellen.
Hoi, wil graag mijn maandbedrag wijzigen. Krijg steeds dezelfde error bij de optie 'maandbedrag wijzigen', ook bij verschillende browsers.
Wil graag verhogen naar 60.

Ok want bellen sta ik veel te lang in de wacht , is dit normaal.
Wil maandbedrag laten wijzigen.
Reputatie 2
Badge +8
Ben blij dat het gelukt is met het wijzigen van jouw termijnbedrag PvanBaak.

We gaan in de tussentijd gewoon door met het onderzoek van het "niet kunnen wijzigen van het termijnbedrag".

Excuus!

Groeten van Giulia
Ik zie überhaupt geen link in Mijn Energie om mijn maandbedrag aan te passen. Is dat wellicht omdat ik in een stadsverwarmingsgebied woon en dus alleen electriciteit afneem?

Ik zou graag naar 70 euro in de maand gaan.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo F.J.C.Bazelmans,

Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons hier hebt gevonden op de community!
Ook wanneer je enkel elektriciteit hebt moet het mogelijk zijn om in Mijn Energie het termijnbedrag te wijzigen, dus dank voor het melden!
Het termijnbedrag heb ik voor je aangepast naar €70.

Groetjes, Nina
Ik ben naar jullie overgestapt, maar het contract gaat pas 1-2-2018 in. Nu wil ik vast het maandbedrag aanpassen. Dat is nu te hoog geschat op basis van een verkeerd historisch verbruik dat ook geen rekening houdt met onze zonnepanelen. Ik zou graag het maandbedrag aanpassen naar 80 euro totaal (op basis van een jaarverbruik van ca. 1000kwh en 1000m3). Via Mijn Qurrent kan ik echter niet zo ver omlaag. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt, groet Elke
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Elke,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Qurrent!
Wat fijn dat je dit topic direct hebt gevonden.
Met het termijnbedrag wordt rekening gehouden met het verbruik dat de netbeheerder doorgeeft, en het kan voorkomen dat de zonnepanelen hierin niet zijn meegenomen!
Natuurlijk passen we het termijnbedrag voor je aan. De bevestiging van het termijnbedrag en van de zonnepanelen ontvang je ook per e-mail.

Dank voor het melden en nogmaals welkom bij Qurrent!

Groetjes, Nina
Hoi Nina, bedankt voor je snelle reactie! En ik zag in de mail dat we nog extra korting krijgen op de leveringskosten omdat we zonnepanelen hebben! Wat wat een leuk bericht 😀
Reputatie 2
Badge +8
Dat klopt E.Vollenbroek!

Wij belonen onze klanten al te graag voor het feit dat zij opwekken en Nederland verduurzamen ;)

Ga zo door!

Groeten van Giulia
Badge
Hi Elke en Nina, komt dit goed uit, mijn contract gaat op 1-12-2017 in maar staat te hoog op basis van het feit dat mijn zonnepanelen pas sinds afgelopen juli operationeel zijn. Wel zijn we al sinds december 2016 full-electric... Ik weet niet hoe hoog/laag we uitkomen, maar stel voor om met 90 Euro per maand te beginnen.

Bedankt Menno
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Menno,

Bedankt voor je bericht. Wat goed dat je ons hier hebt gevonden en dat je opwekt met zonnepanelen!
Ik heb het termijnbedrag zojuist voor je aangepast. Hiervan ontvang je nog een bevestiging per e-mail.
Een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina
Badge
Goede morgen,

Ook mij lukt het niet. Lidnummer 202002. Ik wil graag het gas verhogen naar € 100,= per maand.

Met vriendelijke groet,

Jacob Veenman
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jacob,

Ik zie dat het alsnog gelukt is om het termijnbedrag te veranderen. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Badge
Beste Jeroen,

Het is me niet gelukt. Ik drukt maar op de button veranderingen opslaan. Maar er was niets veranderd. Graag alsnog gas aanpassen naar €100,=

Met vriendelijke groet,

Jacob Veenman
Reputatie 2
Badge +8
Ik heb het termijnbedrag voor je aangepast JacobVeenman ;)

Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging hiervan via e-mail.

Groeten van Giulia
Badge
Het totaal is aangepast naar 100= terwijl ik vroeg om het gas te verhogen naar 100,- Graag zodanig aanpassen. En de elektra op 40.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Jacob,

Sorry voor de verwarring.
Wij kunnen alleen het totaal aanpassen. Ik zal het voor je aanpassen naar 140 euro ;)

Ik zie dat je een e-mail hebt gestuurd met 143 euro per maand, heb het aangepast naar 143 euro per maand.

Groeten van Giulia
Hier reden 2. Sorry, an error occurred while processing your request.
Goedemorgen!
Mijn termijnbedrag is gebaseerd op een leegstaand huis, en ik kan het maar een klein beetje verhogen.
Zouden jullie het naar 150 euro per maand kunnen zetten?
Alvast bedankt!!
groeten,
Natalie
Reputatie 2
Badge +9
Hoi N.Veld!

Ik zie dat mijn collega het termijnbedrag al voor je heeft verhoogd. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Hoi Jeroen, nee hoor, dit was het! Dank je wel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen