Sticky

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?

  • 2 oktober 2017
  • 54 reacties
  • 8242 keer bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Joost,

Ik zie dat mijn collega inmiddels je termijnbedrag heeft aangepast. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag! 🙂

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Femke,

Ik heb zojuist het termijnbedrag aangepast naar €96, als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het graag. :)

Groet,

Jeroen
Dag,

Ik wil ook graag mijn termijnbedrag wijzigen van 124 euro naar 95 net als vorig jaar. Daarmee kom ik goed uit. Ik kan het bedrag niet verlagen lager dan 124 euro. Bedankt.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Theo,

Welkom op de community! Goed dat je ons hier hebt gevonden 🙂

Ik heb jouw termijnbedrag aangepast naar € 95,00

Groet,
Tessa

Reageer