Sticky

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?


Reputatie 2
Badge +8
Een hele goedenavond,

Wij als moderators van Qurrent hebben geconstateerd dat er veel leden zijn die hun termijnbedrag niet altijd kunnen wijzigen in de MijnEnergie omgeving.
Ik zat te bedenken hoe ik jullie het snelst kan helpen en richtlijnen kon gaan geven.
Omdat het 'niet kunnen wijzigen van het termijnbedrag' te maken kan hebben met verschillende factoren, heb ik ze even voor jullie op een rijtje gezet;

1. Je hebt het maandtermijn onlangs gewijzigd in MijnEnergie en kan het (nog) niet aanpassen tot aan een bepaalde datum
2. Je krijgt een foutmelding als je klikt op "Termijnbedrag wijzigen"
3. Het lukt je niet om in te loggen op je MijnEnergie account.
4. Je kunt het balkje niet verschuiven naar het gewenste bedrag
5. Het gewenste bedrag wordt niet vermeld op de balk en is dus niet te selecteren.


Zie hieronder de oplossingen;

1. Indien je het maandtermijn onlangs heb gewijzigd en je het voorlopig nog niet kunt aanpassen, kun je contact met ons opnemen.
- Wij zullen dan samen met jou een gepast maandbedrag vaststellen en voor je wijzigen.
2. Mocht je een foutmelding ontvangen? Stuur een screenshot/printscreen naar vraag@qurrent.nl en de technische dienst lost het voor je op. Zet dan in het onderwerp 'community - termijnbedrag' en geef in het bericht zelf aan welk termijnbedrag je wil gebruiken.
- In de tussentijd kunnen wij het natuurlijk alvast voor je wijzigen.
3. Lukt het je niet met inloggen? Geef dan aan waarom het niet lukt, welke melding krijg je te zien? Dan helpen we je graag verder.
4. Bij sommige leden werkt het balkje niet optimaal, wij werken aan een nieuwe MijnEnergie omgeving. Deze wordt binnenkort gelanceerd!
Wil jij ons meehelpen? Geef je ideeën en tips door in dit topic.
Totdat de nieuwe MijnEnergie pagina gelanceerd is, wijzigen wij het termijnbedrag voor jou!
5. Het balkje is gebaseerd op het voorgaande termijnbedrag en/of het historisch verbruik van het afgelopen 5 jaar wat gekoppeld is aan jouw tarieven.
Het kan dus wel eens voorkomen dat jij het termijnbedrag wilt aanpassen naar een bedrag dat buiten het balkje valt.
Ook dit is een onderdeel waarvan wij de functionaliteiten zullen verbreden in de lancering van de vernieuwde MijnEnergie omgeving.
Tot die tijd zijn wij er 'to the rescue' om jouw maandbedrag te wijzigen ;)


Wij ontvangen graag een van de bovenstaande redenen waarom je jouw termijnbedrag niet kunt wijzigen.
Op deze manier kunnen wij je snel te hulp schieten.

Alvast bedankt voor je medewerking!


Groeten van Giulia

54 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Joost,

Ik zie dat mijn collega inmiddels je termijnbedrag heeft aangepast. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag! 🙂

Groet,

Jeroen
Termijnbedrag was door Qurrent 25% te hoog ingeschat en tussentijds ook nog eens zonder mijn medeweten verhoogd. Graag vergoeding van gederfde rente.
Verder:
Wijzigen termijnbedrag werkt na drie maanden nog steeds niet! Daar wordt echt hard aan gewerkt!
Gemiddelde wachttijd voor klantenservice is 20 minuten! Ook daar wordt veel aan gedaan.

Voor mij reden om over te stappen. Dit heeft niks te maken met groeistuipjes, maar alles met geldzucht.
Reputatie 5
Badge +14
Wanneer gaat Qirrent nu eens het probleem oplossen.
Heb hier en met mij zovelen 2 maanden gelrden al doorgeven dat als je maamdbrdrag wil wijzigen hiet een systeem error op volgt.
Vind dit onacceptabel dat hier met klanten zo omgegaan wordt als er heel veel klanten hierover klagen en een betaald nummer moeten bellen om met een natte vinger een maandbedrag in te vullen.
Gooi dan de hele applicagie maar weg.


Je kan het ook gewoon via dit forum vragen om je maandbedrag aan te passen,hoef je geen betaald nummer te bellen.
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je bericht, Micky.
Welkom op de community en welkom bij Qurrent!

Ik heb het termijnbedrag voor je aangepast naar €125 in totaal. De bevestiging hiervan heb je inmiddels per e-mail ontvangen.

Kijk gerust rond op de community als je nog vragen hebt!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo F.J.C.Bazelmans,

Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons hier hebt gevonden op de community!
Ook wanneer je enkel elektriciteit hebt moet het mogelijk zijn om in Mijn Energie het termijnbedrag te wijzigen, dus dank voor het melden!
Het termijnbedrag heb ik voor je aangepast naar €70.

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Elke,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Qurrent!
Wat fijn dat je dit topic direct hebt gevonden.
Met het termijnbedrag wordt rekening gehouden met het verbruik dat de netbeheerder doorgeeft, en het kan voorkomen dat de zonnepanelen hierin niet zijn meegenomen!
Natuurlijk passen we het termijnbedrag voor je aan. De bevestiging van het termijnbedrag en van de zonnepanelen ontvang je ook per e-mail.

Dank voor het melden en nogmaals welkom bij Qurrent!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Menno,

Bedankt voor je bericht. Wat goed dat je ons hier hebt gevonden en dat je opwekt met zonnepanelen!
Ik heb het termijnbedrag zojuist voor je aangepast. Hiervan ontvang je nog een bevestiging per e-mail.
Een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo D. Sikkes,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Wat fijn dat je dit topic hebt gevonden!
Ik heb dit direct voor je aangepast en je krijgt een e-mail ter bevestiging.
Heb je nog vragen? Kijk dan gerust rond hier op de community. We helpen elkaar graag verder.

Groet, Nina
Hier reden 2. Sorry, an error occurred while processing your request.
Reputatie 2
Badge +8
Ben blij dat het gelukt is met het wijzigen van jouw termijnbedrag PvanBaak.

We gaan in de tussentijd gewoon door met het onderzoek van het "niet kunnen wijzigen van het termijnbedrag".

Excuus!

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Dat klopt E.Vollenbroek!

Wij belonen onze klanten al te graag voor het feit dat zij opwekken en Nederland verduurzamen ;)

Ga zo door!

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Ik heb het termijnbedrag voor je aangepast JacobVeenman ;)

Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging hiervan via e-mail.

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Jacob,

Sorry voor de verwarring.
Wij kunnen alleen het totaal aanpassen. Ik zal het voor je aanpassen naar 140 euro ;)

Ik zie dat je een e-mail hebt gestuurd met 143 euro per maand, heb het aangepast naar 143 euro per maand.

Groeten van Giulia
Hoi, wil graag mijn maandbedrag wijzigen. Krijg steeds dezelfde error bij de optie 'maandbedrag wijzigen', ook bij verschillende browsers.
Wil graag verhogen naar 60.

Wanneer gaat Qirrent nu eens het probleem oplossen.
Heb hier en met mij zovelen 2 maanden gelrden al doorgeven dat als je maamdbrdrag wil wijzigen hiet een systeem error op volgt.
Vind dit onacceptabel dat hier met klanten zo omgegaan wordt als er heel veel klanten hierover klagen en een betaald nummer moeten bellen om met een natte vinger een maandbedrag in te vullen.
Gooi dan de hele applicagie maar weg.
Ok want bellen sta ik veel te lang in de wacht , is dit normaal.
Wil maandbedrag laten wijzigen.
Badge
Goede morgen,

Ook mij lukt het niet. Lidnummer 202002. Ik wil graag het gas verhogen naar € 100,= per maand.

Met vriendelijke groet,

Jacob Veenman
Badge
Beste Jeroen,

Het is me niet gelukt. Ik drukt maar op de button veranderingen opslaan. Maar er was niets veranderd. Graag alsnog gas aanpassen naar €100,=

Met vriendelijke groet,

Jacob Veenman
Badge
Het totaal is aangepast naar 100= terwijl ik vroeg om het gas te verhogen naar 100,- Graag zodanig aanpassen. En de elektra op 40.
Hallo Qurrent,

Ik probeer nu al een paar keer mijn termijnbedrag aan te passen naar € 5,- per maand voor stroom en € 105,- voor gas. Dit is ook gewoon te selecteren maar als ik het dan opsla krijg ik vervolgens een mail dat mijn bedragen zijn aangepast naar € 30,- voor stroom en € 80,- voor gas.

Kunnen jullie dit dus voor mij goed zetten? Dus € 5,- p/m voor stroom en € 105,- p/m voor gas.

Alvast bedankt!

Groet Richard
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jacob,

Ik zie dat het alsnog gelukt is om het termijnbedrag te veranderen. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi N.Veld!

Ik zie dat mijn collega het termijnbedrag al voor je heeft verhoogd. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Pdierkx,

Ik heb je termijnbedrag zojuist aangepast, je hebt daar een bevestigingsmail ontvangen!

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Dag GerardvanHeuven,

Bedankt voor je feedback! Het is erg druk, we zijn momenteel met z'n allen hard aan het werk om deze achterstand in te halen. Ik zie dat mijn collega je inmiddels geholpen heeft. Het termijnbedrag is aangepast. Goed om te zien dat het je voor groene oplossingen kiest!

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi DJacobs,

Ik heb het termijnbedrag voor je aangepast, je ontvangt daar zomenteen nog een e-mail van ter bevestiging!

Groet,

Jeroen

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen