Beantwoord

Waarom kan ik mijn termijnbedrag nog niet wijzigen?


Geachte heer/mevrouw,

In verband met mijn echtscheiding wens ik mijn maandelijkse voorschot bedrag te verlagen naar 70 euro per maand. Echter lukt het mij dit niet via mijn energie op qurrent.nl Graag zou de reden ervan willen weten.

Met vriendelijke groet,
M. Merzai
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 11 december 2017, 09:44

Hallo MumtazMerzai,

Bedankt voor je bericht.
Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?
In dit topic staan redenen aangegeven waarom het nog niet mogelijk is om een termijnbedrag aan te passen. In dit geval is het nog niet mogelijk om het termijnbedrag aan te passen omdat je nog geen 3 maanden klant bent. Ik pas het termijnbedrag graag voor je aan en je ontvangt een bevestiging hiervan per e-mail.
Veel succes gewenst en een prettige dag.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo MumtazMerzai,

Bedankt voor je bericht.
Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in MijnEnergie?
In dit topic staan redenen aangegeven waarom het nog niet mogelijk is om een termijnbedrag aan te passen. In dit geval is het nog niet mogelijk om het termijnbedrag aan te passen omdat je nog geen 3 maanden klant bent. Ik pas het termijnbedrag graag voor je aan en je ontvangt een bevestiging hiervan per e-mail.
Veel succes gewenst en een prettige dag.

Groetjes, Nina

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen