Beantwoord

Waarom kan ik mijn termijnbedrag online niet aanpassen?

• 11 december 2017
  • 6 reacties
  • 200 keer bekeken

Wij krijgen op de jaarnota veel geld terug daarom willen we het termijn bedrag aanpassen. Echter sedert vrijdag 7-12-2017 lukt het niet via de website dit te doen. Dat niet alleen, ook staat op dat scherm dat de volgende jaarnota van 2016!!! binnenkort verwacht kan worden. Toen maar geprobeerd te bellen. Helaas wachttijden van langer dan 5 minuten die volgens de website tot 20 minuten konden oplopen. En als klap op de vuurpijl de mededeling dat het systeem eruit ligt en er dus geen telefonisch contact kan worden opgenomen. Hoe pas ik het termijnbedrag wel aan?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 12 december 2017, 09:46

Hoi Ronelenjaap,
Goed dat je even contact met ons opneemt, welkom op de community van Qurrent!

Het klopt dat onze MijnEnergie omgeving niet helemaal naar behoren werkt, daarom werken wij momenteel hard aan een nieuwe MijnEnergie omgeving én app.
In dit topic kun je jouw eventuele ideeën en tips geven over de nieuwe MijnEnergie omgeving en app.

Het systeem werkt dus helaas niet naar behoren, waardoor het termijnbedrag blijft staan zoals het is en er foutieve informatie wordt aangegeven over de volgende jaarnota.
Gister zijn we vanaf 14:00 uur op telefonische wijze beperkt bereikbaar geweest in verband met code rood.
Ik begrijp heel goed dat het vervelend is om moment zelf jouw termijnbedrag niet aan te kunnen passen, daarom doe ik dat graag voor je.

Ik ontvang graag het gewenste termijnbedrag en dat pas ik direct voor je aan.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Ronelenjaap,
Goed dat je even contact met ons opneemt, welkom op de community van Qurrent!

Het klopt dat onze MijnEnergie omgeving niet helemaal naar behoren werkt, daarom werken wij momenteel hard aan een nieuwe MijnEnergie omgeving én app.
In dit topic kun je jouw eventuele ideeën en tips geven over de nieuwe MijnEnergie omgeving en app.

Het systeem werkt dus helaas niet naar behoren, waardoor het termijnbedrag blijft staan zoals het is en er foutieve informatie wordt aangegeven over de volgende jaarnota.
Gister zijn we vanaf 14:00 uur op telefonische wijze beperkt bereikbaar geweest in verband met code rood.
Ik begrijp heel goed dat het vervelend is om moment zelf jouw termijnbedrag niet aan te kunnen passen, daarom doe ik dat graag voor je.

Ik ontvang graag het gewenste termijnbedrag en dat pas ik direct voor je aan.

Groeten van Giulia
Dit wordt al velen maanden beweerd. Verbetering zie ik niet. Mails worden zelfs na weken niet beantwoord. Mijn percentage windtegoed is al vanaf het begin niet goed. 750 KWh = 100%. Ik heb nu al 1342% lekker onzinnig veel. Het verbruik in de grafieken is op zijn best warrig. Het klopt in elk geval niet. Kortom: klunzig.
Beste Giulia, dank voor het antwoord. Ik vind het niet prettig om voor iedereen zichtbaar en dus leesbaar mijn gewenste termijnbedrag door te geven. Dus nogmaals een poging gewaagd om te bellen: wachttijd meer dan 21 minuten volgens de website. Dus nogmaals hoe kan ik met waarborging van mijn privacy privé ons termijnbedrag aanpassen. Andere vraag - nav reactie van Jelle - hoe kan ik mijn windtegoed controleren? Op de jaarnota is een bedrag aan windtegoed afgetrokken; voor mijn gevoel was dit aan de lage kant. Echter het opgewekte windtegoed in 2017 is met het doorgeven van de meterstanden uit de app verdwenen.
Groet Ronelenjaap
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Ronelenjaap,

Ik heb je net proberen te bellen om samen het termijnbedrag te bespreken. Wanneer kan ik je hier het best over bellen?

Groet,

Jeroen
een jaar later nog steeds slecht. Echt genant dat Qurrent pr5ob;leem niet oplost en met halfbakken oplossingen komt. Misschien toch maar naar een andere leverancier overstappen.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Hdrxx.

Ik heb hier reeds melding van gemaakt bij onze IT-afdeling. Eventuele wijzigingen (met maximaal 15% omlaag en maximaal 100% omhoog) kan je ook telefonisch of in deze topic aan ons doorgeven.

Groeten,
Julian

Reageer