Beantwoord

Waarom kan ik mijn woning niet als full-electric registreren?

Reputatie 1
Badge +4
In het dashboard en de energie metingen staan een pas storende fouten. Om te beginnen zie ik in het dashboard dat ik (nog) geen gas afneem bij Qurrent en dat Qurrent heel aantrekkelijke tarieven heeft (niet echt boeiend, zoals de netbeheerder zal bevestigen, is er geen gasmeter) we hebben het hier over een full-electric woning.
2de storende fout is mijn grafiek (verbruik), wordt vergeleken met “vergelijkbare huishoudens”. Mijn voorstel is om mij dan de mogelijkheid te geven om ons huis als full electric te registreren. Daarnaast een vergelijking te maken met andere full electric woningen.
ik verbruik “te veel” electra en “te weinig” gas volgens de huidige redenering.

icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 17 januari 2018, 12:19

Hoi MennoEck,

Bedankt voor je feedback. Zoals je misschien weet zijn we bezig met het verbeteren van de Mijn Energie omgeving. Dit lijkt me een goede tip om daar in mee te nemen. Ik ga het doorgeven!

Groet,

Jeroen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Op zich lijkt mij jou tweede vraag, het vergelijken van andere woningen waar alleen elektra wordt verbruikt, een goed idee.
Verder is het niet bijzonder dat je full electric bent, er zijn er meerdere die klant zijn bij Qurrent en alleen elektra afnemen.

Kijk ook eens bij de vraag van DemiMeers onder Energieoverzicht waar ik de hele reutel van dag, week, maand en jaar overzicht heb geplaatst, zoals je dan ziet werken de lijnen van andere huishoudens en/of eigen geschat verbruik soms wel en soms niet.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi MennoEck,

Bedankt voor je feedback. Zoals je misschien weet zijn we bezig met het verbeteren van de Mijn Energie omgeving. Dit lijkt me een goede tip om daar in mee te nemen. Ik ga het doorgeven!

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen