Vraag

Waarom kan ik niet bij mijn berichten op Mijn Energie?

• 7 februari 2018
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Badge +4
Hallo

kan nu nog steeds niet bij mijn berichten elke keer melding er is iets fout gegaan.
ter extra zins jullie overgegaan zijn naar nieuwe servers merk ik het volgende op loopt de site vaak vast en de app die loopt vaker vast na het proberen in te loggen. Vorige week had ik opeens 288 Kwh op zijn app staan half u later was alles weer weg toen opeens weer 52 kWh.

qurrent heeft nog genoeg internet perikelen met site en app

gr John.v

3 reacties

Badge +4
hallo
ik heb nog steeds de fout bij berichten. zie bijgeleverde foto.

helaas het ik ook nog geen 1 jarige contact ontvangen ondanks u dit net gezegd heeft een email

Fijne communicatie zo als het niet goed werkt alle maal.

ps bij windtegoed staan de % als meer dan een week op 21 % terwijl de 21 % op 52 kWh stond wij zijn al weer Kwh verder nog steeds 21 %

via email vragen stellen werkt helemaal niet........ krijg nooit antwoordt dus nu maar zo weer...

en bellen lukt ook niet je zit maar in de wachtkamer te wachten.

Bericht van moderator Tessa 09-02-2018
Ik heb jouw bericht even geplaatst in dit bestaande topic van je.
Reputatie 4
Badge +8
Hallo John.v,

Wat vervelend dat je geen inzage hebt ik jouw berichten. Ik ga dit uitzetten bij de technische afdeling. Kan je mij ondertussen ook screenshots sturen van de foutmelding?

Groet,
Tessa

Toevoeging van moderator Tessa 09-02-2018
Ik heb je gisteren per e-mail het verlengaanbod van 1 jaar verstuurd. Ik zal deze nogmaals sturen. Je kan hem openen met jouw postcode.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Ik heb begrepen van mijn collega van de technische afdeling dat je weer bij je berichten zou moeten kunnen. Hij raadt aan cookies te verwijderen.

Groet,
Tessa

Reageer