Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de App?

• 22 september 2017
  • 7 reacties
  • 253 keer bekeken

Inloggen via internet lukt wel maar via de app niet. Internet via de telefoon is niet een gebruikersvriendelijke weergave. De app zegt steeds e-mailadres of wachtwoord niet goed. Het klopt wel. Via internet werkt het wel
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 25 september 2017, 11:00

Hoi Wendy,

Welkom op onze community.

Wat vervelend dat het niet lukt om op de app in te loggen. Wanneer je dezelfde mail en wachtwoord gebruikt als via internet, zou die voor de app ook moeten werken. Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Soms biedt dat de oplossing.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Wendy,

Welkom op onze community.

Wat vervelend dat het niet lukt om op de app in te loggen. Wanneer je dezelfde mail en wachtwoord gebruikt als via internet, zou die voor de app ook moeten werken. Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Soms biedt dat de oplossing.

Groet,
Tomer
Beste Tomer,

Ik zie dat dit probleem een tijdje geleden is geflagd - ik heb er echter nu ook last van: Als ik probeer in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik "gebruikersnaam en/of wachtwoord is incorrect". Inloggen met precies die gegevens op de computer lukt wel. Heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat mag geen baat hebben. Heb je nog andere tips?

Dank je wel!
Corianne
Reputatie 3
Badge +8
Hallo CvV,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat ook jij nu deze melding krijgt en dat het opnieuw installeren van de app niet werkt.
Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega's. Zodra ik terugkoppeling heb of andere tips, dan hoor je van mij.
Zijn er hier ook nog andere ervaringsdeskundigen?

Groetjes, Nina

Update van moderator Nina 18-12-2017
Hallo @CvV. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing. We houden je op de hoogte!

Update van moderator Nina 4-1-2018
Hallo @CvV. Er wordt nog steeds gewerkt aan een oplossing. We houden je op de hoogte!

Update van moderator Nina 18-1-2018
Hallo @CvV.
We zijn je niet vergeten! Zodra ik terugkoppeling heb, hoor je van me.

Update van moderator Tessa 01-02-2018
Helaas hebben wij nog geen terugkoppeling ontvangen dat het is opgelost 😞 We keep you posted!
Reputatie 4
Badge +8
Hallo CvV,

We hebben nog geen terugkoppeling over waarom het inloggen op de app niet lukt. Zijn er in de tussentijd updates geweest van de app? Mogelijk werkt het na het updaten wel.
Graag hoor ik van je!

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +8
Hallo CcV,

Bedankt voor je bericht. Heb je inmiddels de app opnieuw geïnstalleerd of een update gegeven? We horen het graag als dit de oplossing blijkt te zijn.

Groet, Nina
Ik had hetzelfde probleem en verwijderen en opnieuw installeren van de app was in mijn geval inderdaad de oplossing. Bedankt voor de tip!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Co3n,

Goed om te horen! :)

Groet,

Jeroen

Reageer