Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in Mijn Energie?

• 10 februari 2017
  • 1 reactie
  • 197 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik wil via mijn laptop MIJn enenrgie te opnenen (Firefox en IE) echter ik moet telkens de vragen ver mijn woning en gezin samenstelling invullen. Als ik die op sla kom ik weer in dezelfde vragen terecht. Ik zit in een loop.
Herkennen meer mensen dit
icon

Beste antwoord door Waai 10 februari 2017, 16:07

Ik had vanochtend tussen 07:00 uur en 08:00 uur hetzelfde probleem. Ik heb de vragenlijst overgeslagen. Gelukkig waren de door mij eerder ingevoerd gegevens nog gewoon aanwezig in mijn profiel.

Het werkt bij mij nu weer als vanouds.

Ik denk dat het te maken had met het resetten van de meterstanden naar aanleiding van de jaarnota omdat mijn verbruik is verlaagd met het verbruik van het afgelopen jaar en de begindatum een jaar is opgeschoven.

Bij de financiële gegevens zag ik ook dat er al een jaarnota was klaargezet.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik had vanochtend tussen 07:00 uur en 08:00 uur hetzelfde probleem. Ik heb de vragenlijst overgeslagen. Gelukkig waren de door mij eerder ingevoerd gegevens nog gewoon aanwezig in mijn profiel.

Het werkt bij mij nu weer als vanouds.

Ik denk dat het te maken had met het resetten van de meterstanden naar aanleiding van de jaarnota omdat mijn verbruik is verlaagd met het verbruik van het afgelopen jaar en de begindatum een jaar is opgeschoven.

Bij de financiële gegevens zag ik ook dat er al een jaarnota was klaargezet.

Reageer