Beantwoord

Waarom kan ik niet meer inloggen?

• 6 december 2016
  • 23 reacties
  • 783 keer bekeken

Sinds half september werkt de app niet meer, ik kan niet meer inloggen, als ik op de website bij "Mijn Energie" inlog en naar "je profiel" ga krijg ik deze foutmelding: Sorry, an error occurred while processing your request.

Ik heb reeds gemaild en telefonisch contact gezocht maar er word nogal "vaag" over gedaan, ik heb sterk de indruk dat jullie met een "flink" probleem zitten.

Waarom niet wat meer info hierover, dan weet iedereen waar ie aan toe is!
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 12 december 2016, 15:55

Hoi allemaal,
De technische dienst is er achter dat het niet bij iedereen hetzelfde probleem is.

Bij W.J. Bakker en Frans Tigchelaar zit er inderdaad een probleem in de account (hetzelfde probleem).

Bij Solar Guy is ander probleem.

Ze zijn bezig om alle problemen op te lossen! Ik krijg woensdag meer te horen en laat het jullie dan ook weten :)
Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

23 reacties

Badge +5
Hier werkt de app goed, probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren, bij een andere klant werkte dat goed.
Ja, dat had ik zelf ook al bedacht, maakt niks uit, werkt voor geen meter.... het probleem zit bij qurrent, want ik kan ook niet bij mijn profiel komen. Dan krijg ik een foutmelding (zie boven)
Het is half september misgegaan, ik kreeg toen deze mail:

Vanaf nu altijd een actueel inzicht in je energieverbruik

Beste W.J. Bakker,

Je slimme meter is klaar voor gebruik. Vanaf vandaag worden jouw meterstanden dagelijks automatisch uitgelezen via jouw slimme meter.

De voordelen op een rijtje:
Bekijk hoeveel stroom en gas je verbruikt per jaar, maand, dag of zelfs per uur
Check of je maandbedrag nog klopt met wat je verbruikt
Voorkom verrassingen op je jaarnota.
Bekijk nu jouw verbruik op Mijn Energie.

En sindsdien geen app en geen profiel.
Badge +5
Het lijkt er inderdaad op dat er iets mis is met je profiel en dat het probleem bij Qurrent ligt.
Als ik bij Qurrent werkte zou ik het hele profiel, wat er nu staat, weggooien en opnieuw aanmaken.
En half september is wel lang voor een storing.
Ja, en als ik Qurrent was zou ik er haast bij maken anders zijn ze straks weer een klant kwijt.....
Reputatie 5
Badge +13
Hoi W.J. Bakker,

Wat vervelend dat je niet in je profiel kan! Ik zie dat de technische dienst er wel mee bezig is. Ik ga aanstaande maandag bij hun langs om na te vragen hoe het er voor staat en laat het je dan weten!

Groetjes, Tanja
Badge +2
Ditzelfde probleem heb ik ook met de app. Heb de app al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, echter nog steeds foutmelding. Wanneer wordt dit opgelost?
Krijg jij ook een foutmelding als je inlogt op de website en dan naar "je profiel" gaat?
Badge +2
Dat gaat wel goed, het betreft alleen de app waar ik problemen mee heb.
Je kan wel inloggen op de website maar niet in de app? Dit klinkt als een probleem met je account en niet met de app.

Je kan je wachtwoord vermoedelijk nu ook niet wijzigen?

Misschien kan het opgelost worden door een reset van het wachtwoord door Qurrent.
Klopt. En als ik inlog oo de website kan ik niet in "je profiel" komen en dus ook geen wachtwoord wijzigen.
Dit heb ik ook. Al van alles geprobeerd. niets helpt. Een krantenvraag met antwoord dat dit i.v.m. drukte wel twee weken kan duren voordat ik antwoorden mag verwachten. Dit kan ik niet als klantvriendelijke oplossing bestempelen. JAMMER net een winddeel bijgekocht.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi allemaal,
De technische dienst is er achter dat het niet bij iedereen hetzelfde probleem is.

Bij W.J. Bakker en Frans Tigchelaar zit er inderdaad een probleem in de account (hetzelfde probleem).

Bij Solar Guy is ander probleem.

Ze zijn bezig om alle problemen op te lossen! Ik krijg woensdag meer te horen en laat het jullie dan ook weten :)
Groetjes, Tanja
Bij mij werkt alles weer! Kan weer in mijn profiel komen en de app werkt ook weer.
Ik ben er erg blij mee, gebruikte de app best veel, jammer dat het zo lang moest duren voordat er actie werd ondernomen......
Reputatie 2
Badge +4
Hallo iedereen,

Graag vertel ik je dat jullie allemaal weer kunnen inloggen in de App, dit geldt voor iedereen die hierboven heeft gereageerd.
Onze excuses dat het op zich heeft laten wachten.

Groeten,

Niels
Badge +2
Helaas Niels, zojuist geprobeerd maar inloggen faalt nog steeds..... Ja, mijn username/password combinatie zijn correct, ik kan wel inloggen op Mijn Qurrent
Reputatie 2
Badge +4
Helaas Niels, zojuist geprobeerd maar inloggen faalt nog steeds..... Ja, mijn username/password combinatie zijn correct, ik kan wel inloggen op Mijn Qurrent

Het verwijderen en opnieuw downloaden van de Qurrent App zou dit moeten verhelpen.
Zo niet dan hoor ik het graag en gaan we verder kijken.

Groeten,

Niels
Badge +2
Nou, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, werkt nog steeds niet.
Reputatie 2
Badge +4
Nou, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, werkt nog steeds niet.

Dat is vervelend. Wij zullen dit verder voor je gaan uitzoeken, zodra ik meer weet stel ik je hiervan op de hoogte.

Groeten,

Niels
Dit heb ik ook. Al van alles geprobeerd. niets helpt. Een krantenvraag met antwoord dat dit i.v.m. drukte wel twee weken kan duren voordat ik antwoorden mag verwachten. Dit kan ik niet als klantvriendelijke oplossing bestempelen. JAMMER net een winddeel bijgekocht.Het werkt alweer. HD
Badge +2
Bij mij lukt het nog steeds niet om op de app in te loggen. @Niels, wanneer verwacht je dat het wordt opgelost?
Badge +2
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Wachtwoord weer eens opnieuw ingesteld en opnieuw geprobeerd in te loggen op de app. En..... Yess! Het werkt!
Reputatie 2
Badge +4
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Wachtwoord weer eens opnieuw ingesteld en opnieuw geprobeerd in te loggen op de app. En..... Yess! Het werkt!

Beste SolarGuy,

Super goed om te horen! Veel plezier weer met de Qurrent App.

Groeten,

Niels

Reageer