Beantwoord

Waarom kan ik niet meer inloggen in de iOs app van Qurrent?

• 12 januari 2017
  • 11 reacties
  • 374 keer bekeken

Ik heb herhaaldelijk geprobeerd met nieuwe wachtwoorden aan te maken; telkens lukt het wel om op de website in te loggen, maar in de App kom ik er gewoonweg NIET meer in.
Wat is er aan de hand?
Ik heb de app op mijn iPhone al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder effect.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 februari 2017, 14:21

Hoi Pim,

Excuus voor de verlate reactie! Ik ben erachter waarom je niet in de app kan.

In je account in ons systeem staat een fout. Hij blokkeert het adres, hierdoor kan de app je account niet laden. Onze technische dienst is bezig met het oplossen van de fout.

Zodra ze het hebben opgelost informeren ze je direct!

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Pim,

Wat vreemd dat je wel in Mijn Energie kan, maar niet in de app. Staat je internet of wifi aan als inlogt in de app?

Groetjes, Tanja
Ja internet staat uiteraard aan, via wifi...
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Pim,

Excuus voor de verlate reactie! Ik ben erachter waarom je niet in de app kan.

In je account in ons systeem staat een fout. Hij blokkeert het adres, hierdoor kan de app je account niet laden. Onze technische dienst is bezig met het oplossen van de fout.

Zodra ze het hebben opgelost informeren ze je direct!

Groetjes, Tanja
Hallo Tanja,

Ik heb een zelfde probleem.
Inloggen via de app op mijn iphone werkt al meer dan een maand niet meer.
Sinds vanavond kan ik ook niet meer inloggen via de site op mijn laptop.
Wat is hier aan de hand?
Badge
Beste Tanja

Ook ik heb al maanden dit probleem op ipad. Mijn energie via windows werkt wel. Maar de app dus niet. OOK een adresblokkering?
Voor mijn hetzelfde probleem. Krijg continue de melding dat vanwege onderhoudswerkzaamheden de app tijdelijk niet beschikbaar is.
Misschien ook een foutje in mijn account? Kan ik dit zelf oplossen?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Gerard Eusterbrock, bij jou stond er ook een adresblokkering. Dit is nu aangepast.

Hoi Pieter van Schendel, bij jou staat er geen adresblokkering. Staat je internet aan als je de app gebruikt? En log je in met het 'hetnet' e-mailadres dat je ook voor mijn energie gebruikt? En kan je anders proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Hoi Roy, bij jou staat er geen foutje in je account. Kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Groeten voor Tanja
Zojuist app. versie 2.6 opnieuw geïnstalleerd, maar geen resultaat. Nog steeds dezelfde melding "Onderhoud werkzaamheden".
Log in met hetzelfde mailadres als voor Mijn Energie, via Internet en via Wi-Fi geprobeerd.

Helaas géén resultaat. Het is een melding die terug wordt gestuurd door de server van Qurrent.
"Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip"
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Roy, dankjewel voor het proberen. Ik weet dan helaas niet waarom je app niet werkt. Het is een melding die enige tijd geleden gebruikt is toen de app werd geüpdatet. Ik heb dit doorgestuurd naar onze technische dienst, zodat ze het kunnen uitzoeken en oplossen.

Groeten van Tanja
Zojuist laatste versie opnieuw geïnstalleerd, maar geen resultaat. Nog steeds dezelfde melding "Onderhoud werkzaamheden".
Log in met hetzelfde mailadres als voor Mijn Energie, via Internet en via Wi-Fi geprobeerd.

Helaas géén resultaat. Het is een melding die terug wordt gestuurd door de server van Qurrent.
"Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip"[/quote]

Sinds 1 februari gebruiker bij Qurrent, maar nog niet één keer de app kunnen openen.

Groet,
Roy
Reputatie 5
Badge +13
Goedemorgen Roy,

Ik ontving van de technische dienst op 31-5-2017 dat de melding inmiddels verholpen was. Maar begrijp uit jouw bericht dat je helaas nog niet in de app kan. Ik heb dit meteen weer onder de aandacht gebracht bij de technische dienst.

Ik hoop dat je er snel in kan!

Groeten van Tanja

Reageer