Beantwoord

Waarom kan ik niet meer inloggen op de app?

  • 28 december 2017
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Badge +4
Ik kan niet meer inloggen op de app van qurrent
ik heb een nieuwe wachtwoord aangemaakt maar dat mocht ook niet helpen

zou graag zsm een oplossing
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 januari 2018, 13:26

Hallo John,

Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen op de app. Lukte het wel in Mijn Energie, maar niet in de app?
Lukt dit inmiddels al wel weer?

Zo nee, wat krijg je te zien?
Helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Krijg je een onderhoudsmelding of een andere foutmelding te zien?
Waarom krijg ik een melding over onderhoudswerkzaamheden in de app?
Kan mijn profiel niet in

Verder is het zinvol om zo veel mogelijk informatie mee te sturen (type toestel, besturingssysteem, versie van de app). Dan kunnen we daar indien nodig mee aan de slag!


Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo John,

Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen op de app. Lukte het wel in Mijn Energie, maar niet in de app?
Lukt dit inmiddels al wel weer?

Zo nee, wat krijg je te zien?
Helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Krijg je een onderhoudsmelding of een andere foutmelding te zien?
Waarom krijg ik een melding over onderhoudswerkzaamheden in de app?
Kan mijn profiel niet in

Verder is het zinvol om zo veel mogelijk informatie mee te sturen (type toestel, besturingssysteem, versie van de app). Dan kunnen we daar indien nodig mee aan de slag!


Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina
Badge +4
nu gaat het wel maar erg traag
Reputatie 3
Badge +8
Hallo John,

Fijn dat het weer werkt! We blijven werken aan Mijn Energie en de app, dus hopelijk zit de snelheid er in als de nieuwe omgevingen zijn gelanceerd!

Groetjes, Nina

Reageer