Vraag

Waarom kan ik niets na inloggen op Mijn Energie?

• 30 november 2017
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Na inloggen op mijn energie kan ik wel naar het dashboard, maar kan daar geen tussentijdse meterstanden doorgeven.
Onder mijn energie staat alleen dashboard, profiel, vrienden uitnodigen en uitloggen. Hoe kan ik de meterstanden doorgeven om mijn verbruik te kunnen zien en bijhouden?

Ook krijg ik regelmatig mails dat ik een app kan installeren, maar als ik dan ga zoeken blijkt die niet te bestaan voor de windows phone.

Ook mijn contract kan ik nergens vinden op de site
Verder heb ik geen slimme meter en geen qbox

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Erwin,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat je opties in Mijn Energie mist. Zou je een screenshot kunnen maken van wat je ziet? Dan kan ik hiermee naar mijn collega's van de technische dienst.
Er wordt sowieso gewerkt aan een vernieuwde Mijn Energie. We houden je in dit topic op de hoogte!

Groetjes, Nina
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Erwin kan je ons nog een screenshot sturen? :)
Groetjes, Tanja
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Erwin,

Is dit probleem nog steeds van toepassing?
Ik heb namelijk even gekeken en log je in met het e-mailadres wat je ook gebruikt voor de community? Dit is namelijk een e-mailadres gekoppeld aan een inactief klantnummer waarop je in het verleden klant bent geweest. Jouw huidige contract is gekoppeld aan een ander e-mailadres en met dit e-mailadres kan je inloggen in Mijn Energie.

Mocht dit niet het issue zijn, ontvangen wij graag een screenshot, zodat wij het verder kunnen uitzoeken 🙂

Groet,
Tessa

Reageer