Beantwoord

Waarom kloppen de grafieken in Mijn Energie niet?

De grafiek van mijn energieverbruik laat voor zowel gas als stroom een constant patroon zien. Ik geloof niet dat dit mijn verbruik is, aangezien het verbruik iedere dag hetzelfde is (zie onderstaande afbeelding).
Zouden jullie kunnen kijken wat hier aan de hand is en hoe dit op te lossen is?

icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 11 september 2018, 10:27

Hoi Mitchell,

Als het goed is zou alles naar behoren moeten werken. Wij horen graag of dit voor jou ook zo zichtbaar is.

Groet,
Tomer

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Mitchell,

Welkom op de community. Deze grafiek lijkt me inderdaad niet kloppend. Ik ga dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische dienst. Zodra we een update hebben laten we dat weten!

Groet,

Jeroen
Hi Jeroen,

Is hier al meer bekend over?

Groetjes,
Mitchell
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mitchell,

Het is helaas niet opgelost. Zodra dat is gebeurd, zullen wij je hierover informeren. Excuses voor het wachten. Ik hoop dat we snel met goed nieuws kunnen komen :)

Groet,
Tomer
Hi Tomer,

Omdat ik nu sinds zes maanden een nieuwbouw appartement heb en mijn stroom en gas van jullie ontvang, ben ik stiekem toch erg benieuwd 'hoe ik het doe' qua verbruik.
Omdat het dashboard geen verversing aangeeft (zoals hierboven staat), heb ik een Qbox aangeschaft. Jammer genoeg helpt ook deze niet om mij inzicht in de data te verschaffen. Vind het toch wel erg vervelend dat ik hierdoor niet weet hoe mijn verbruik gaat ten opzichte van de maandfactuur zeg maar.

Is het logisch dat de Qbox ook niet werkt, omdat de update het in het algemeen niet doet?
Wil toch wel graag weten hoe en wat.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Mitchell
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Mitchell,

Mijn collega's zijn nog bezig dit weer inzichtelijk voor je te maken. Zodra het is opgelost laten we dat hier weten. Excuses voor het wachten.

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mitchell,

Als het goed is zou alles naar behoren moeten werken. Wij horen graag of dit voor jou ook zo zichtbaar is.

Groet,
Tomer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen