Beantwoord

Waarom klopt de verbruiksdata in Mijn Energie en de app niet?

  • 22 januari 2017
  • 7 reacties
  • 393 keer bekeken

Ik wend mij maar eens even tot de community want van Qurrent zelf krijg ik helemaal geen reactie, die zijn blijkbaar druk bezig met nieuwe zieltjes winnen en bekommeren zich maar even niet om bestaande klanten.
Al een paar maanden is de verbruiks informatie een puinhoop. In november heb ik op 1 dag ruim 14000 kWh verbruikt en in december over de hele maand ruim 54000 kWh en momenteel "gebruik" ik ongeveer per 2 dagen de hoeveelheid die normaal voor 1 maand is. Kortom absoluut onbetrouwbaar en volkomen nutteloos. Zijn er meer mensen die last hebben van foutieve info ?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 8 maart 2017, 14:13

Goedemiddag!

Integendeel Ronald, wij zijn juist momenteel hard bezig met het optimaliseren van de nieuwe app en de nieuwe Mijn Energie omgeving.
Dit doen wij natuurlijk voor onze nieuwe klanten die straks gebruik gaan maken van het nieuwe systeem, maar in het bijzonder voor onze bestaande klanten die wij graag een Mijn Energie/App 2.0 willen aanbieden.
Juist daarom hebben wij jullie hulp hard nodig, want wie kent onze allereerste versie nou het best? ;)

Aangezien het vandaag 8 maart is, wil ik je meteen attenderen op het volgende;
Wie zijn/haar idee inbrengt vóór vrijdag 10 maart 2017, maakt kans op een echte, knalgele Qurrent dopper!
Los van de dopper kan ik niet wachten om te zien wat voor mooie ideeën en ontwikkelingen je met ons zou willen delen.

Ik kan met alle zekerheid zeggen dat het verbruik niet realistisch is en dat wij dit graag voor je doorzetten naar de technische dienst om dit te laten onderzoeken.

Zie je feedback graag tegemoet.

Groetjes van Giulia
Bekijk origineel

7 reacties

Ik wend mij maar eens even tot de community want van Qurrent zelf krijg ik helemaal geen reactie, die zijn blijkbaar druk bezig met nieuwe zieltjes winnen en bekommeren zich maar even niet om bestaande klanten.
Al een paar maanden is de verbruiks informatie een puinhoop. In november heb ik op 1 dag ruim 14000 kWh verbruikt en in december over de hele maand ruim 54000 kWh en momenteel "gebruik" ik ongeveer per 2 dagen de hoeveelheid die normaal voor 1 maand is. Kortom absoluut onbetrouwbaar en volkomen nutteloos. Zijn er meer mensen die last hebben van foutieve info ?


Dag Ronald,

Mijn collega Natalia, gaat er nu voor zorgen dat jij een correct overzicht krijgt. Kun jij mij het morgen laten weten als er iets nog niet goed staat? We horen en helpen je graag.

Groetjes, Lisa
Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag!

Integendeel Ronald, wij zijn juist momenteel hard bezig met het optimaliseren van de nieuwe app en de nieuwe Mijn Energie omgeving.
Dit doen wij natuurlijk voor onze nieuwe klanten die straks gebruik gaan maken van het nieuwe systeem, maar in het bijzonder voor onze bestaande klanten die wij graag een Mijn Energie/App 2.0 willen aanbieden.
Juist daarom hebben wij jullie hulp hard nodig, want wie kent onze allereerste versie nou het best? ;)

Aangezien het vandaag 8 maart is, wil ik je meteen attenderen op het volgende;
Wie zijn/haar idee inbrengt vóór vrijdag 10 maart 2017, maakt kans op een echte, knalgele Qurrent dopper!
Los van de dopper kan ik niet wachten om te zien wat voor mooie ideeën en ontwikkelingen je met ons zou willen delen.

Ik kan met alle zekerheid zeggen dat het verbruik niet realistisch is en dat wij dit graag voor je doorzetten naar de technische dienst om dit te laten onderzoeken.

Zie je feedback graag tegemoet.

Groetjes van Giulia
Reputatie 1
Badge +3
@ronald.. veel succes ermee 😃
Live info via de QBOX lijkt correct, het zijn de meterstanden die niet kloppen. Inmiddels wel via de webcare te horen gekregen dat de storing bekend is en dat maar een klein aantal gebruikers er last van hebben. Eind van de week hoor ik meer is mij beloofd.
Reputatie 1
Badge +3
@ronald en @cees.. is dit volgens de meterstand of via de qbox uitgelezen?
In de maand november heb ik volgens dashboard 1.883,71 kWh verbruikt. Klopt dus niet.
Ik wend mij maar eens even tot de community want van Qurrent zelf krijg ik helemaal geen reactie, die zijn blijkbaar druk bezig met nieuwe zieltjes winnen en bekommeren zich maar even niet om bestaande klanten.
Al een paar maanden is de verbruiks informatie een puinhoop. In november heb ik op 1 dag ruim 14000 kWh verbruikt en in december over de hele maand ruim 54000 kWh en momenteel "gebruik" ik ongeveer per 2 dagen de hoeveelheid die normaal voor 1 maand is. Kortom absoluut onbetrouwbaar en volkomen nutteloos. Zijn er meer mensen die last hebben van foutieve info ?

Reageer