Beantwoord

Waarom komen mijn dashboard gegevens niet overeen met meterstanden?

• 25 december 2017
  • 8 reacties
  • 207 keer bekeken

Volgens de meterstandenopgeave heb ik 756 m3 verbruikt volgens het dashboard 837 m3. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 29 januari 2018, 12:26

Hallo Jelle,

Ik heb terugkoppeling gekregen vanuit de technische afdeling en deze is als volgt:
Wij zijn gestart met de levering op 22-01-2017. Vanaf deze datum hebben wij de meterstanden. Jouw Qbox is geactiveerd op 15 december 2016. Hierdoor zie je jouw verbruiksgegevens in het dashboard vanaf deze datum.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi Jelle,

Waarschijnlijk betreft het verschillende perioden. In de meterstandenopgave gaat het meestal over een periode van twee maanden; in het dashboard vanaf begin van het contract. Als je het precies wilt weten, moet je je slimme meter dagelijks laten uitlezen. Als dat stuk van het dashboard het weer doet, kun je dat instellen in je profiel.

Groet, Frans
Het is misschien beter dat men niet uit gaat van veronderstellingen maar van feiten. Het heeft niets met perioden te maken als je goed leest. Mijn meter geeft 80 kuub minder aan dan ze aangeven in het dashboard. Een periode in de toekomst Frans? Laat aub Q zelf reageren. Op mail reageren ze niet misschien hier wel.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jelle,

Bedankt voor je bericht. Ik kan helaas niet meekijken in jouw dagelijkse meterstanden om het te controleren. Ik ga het daarentegen wel doorzetten naar de technische afdeling en zal je een update geven als ik terugkoppeling heb. Ik stuur je ook een update als ik nog geen informatie heb.

Uiteraard zijn de meterstanden leidend voor jouw jaarnota.

Groet,
Tessa
Dank je wel!

Komt er nu wel of niet een nieuwe site en app?

Vriendelijke groeten,

Jelle Zijlstra
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jelle,

De beste wensen voor 2018!
Updates over de nieuwe app en Mijn Energie worden in dit topic gegeven:
Denk mee over een nieuwe Mijn Energie & app! - Sneak preview
Zodra er meer nieuws is hoor je het daar als eerste!

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jelle,

Bedankt voor je geduld.
Helaas wachten we nog op meer nieuws van de technische dienst. Zodra Tessa hierover terugkoppeling krijgt, dan hoor je van ons.

Groet, Nina
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Jelle,

Ik heb terugkoppeling gekregen vanuit de technische afdeling en deze is als volgt:
Wij zijn gestart met de levering op 22-01-2017. Vanaf deze datum hebben wij de meterstanden. Jouw Qbox is geactiveerd op 15 december 2016. Hierdoor zie je jouw verbruiksgegevens in het dashboard vanaf deze datum.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +12
Verschillende perioden dus. Een periode in het verleden.

Reageer