Vraag

Waarom komt het verbruik van Mijn Energie niet overeen met mijn VKO?

  • 21 maart 2018
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb recentelijk het kosten- en verbruiksoverzicht ontvangen over de periode 01-01/01-03-2018.
Als ik deze vergelijk met de maandgegevens uit Mijn Energie dan zit daar een aanmerkelijk verschil in.
Over geheel 2017 waren de cijfers nagenoeg gelijk, nu geeft de Mijn Energie App een veel hoger gebruik aan bij zowel E als G.

Gaarne anwoord

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi stanley,

Welkom op de community en goed dat je ons hier hebt gevonden! :)

Als ik het goed begrijp komt het verbruik op jouw VKO niet overeen met het verbruik in Mijn Energie over de periode 01-01-2018 tot 01-03-2018? Heb je hier screenshots van? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling.
Uiteraard wordt je volgend op de nota gewoon tegen jouw daadwerkelijke meterstanden afgerekend. Maar ik kan me voorstellen dat het wel fijn is als het verbruik in Mijn Energie klopt.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Stanley,

Ik heb de screenshots per e-mail ontvangen, dankjewel daarvoor.
Ik heb ze doorgezet naar onze technische afdeling.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Stanley,

Ik heb begrepen van mijn collega dat het verbruik op Mijn Energie nu weer zou moeten kloppen.
Is dit het geval?

Ik verneem graag van je 🙂

Groet,
Tessa

Reageer