Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding als ik mijn profiel wil bekijken op Mijn Energie?

• 12 januari 2017
  • 8 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding wanneer ik op Mijn Energie mijn profiel wil bekijken:
Sorry, an error occurred while processing your request.
icon

Beste antwoord door E.M.Bouw 17 februari 2017, 14:16

Hoi Tanja
Ik heb de laatste dagen niet gekeken maar tot mijn grote verrassing werkt alles nu. De nieuwe jaarnota is online(met een mooie teruggave) en de rest werkt ook perfect .Ik ben weer een happy camper .Bedankt en een goed weekend!
Bekijk origineel

8 reacties

Wanneer ik inlog op Mijn Qurrent, krijg zie exact dezelfde foutmelding.

Van de helpdesk moest ik maar een email sturen met de foutmelding erin, dan kon de juiste afdeling er naar kijken. Krijg je vervolgens een ontvangstbevestiging e-mail dat er binnen 2 weken op de email wordt gereageerd, schiet lekker op zo.
Reputatie 5
Badge +14
Mogelijk instellingen in de webbrowser waardoor je geen toegang kunt krijgen naar het adres van qurrent.
Bij mij in iedergeval niet, heb het in 3 verschillende browser geprobeerd, op 4 verschillende systemen, op 2 verschillende locaties.
Ik heb ook meerdere browsers geprobeerd, telkens zelfde foutmelding.
Ik kom wel op het dashboard en verbruik etc maar niet in mijn profiel.
Hoe kan dat?
Badge
Hier ook sinds afgelopen weekend .Kan ook op mijn dashboard maar als ik bv op mijn jaarnota klik ,krijg ik ook een "error occured etc "
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Pim, Onno en E.m. Bouw.

Ervaren jullie nog steeds dit probleem? Er zijn namelijk een aantal updates gedaan en we zijn benieuwd of het nu is verholpen.

Groetjes, Tanja
Badge
Hoi Tanja
Ik heb de laatste dagen niet gekeken maar tot mijn grote verrassing werkt alles nu. De nieuwe jaarnota is online(met een mooie teruggave) en de rest werkt ook perfect .Ik ben weer een happy camper .Bedankt en een goed weekend!
Reputatie 5
Badge +13
Goed om te E.M.Bouw! Dan ga ik ook weer blij mijn weekend in 😃

Reageer